Ifa Raziah hadiahkan anak kereta mewah sempena hari jadi, tapi bila tengok harga buat ramai yang terkedu

Penyanyi Ifa Raziah membuat kejutan dengan menghadiahkan sebuah kereta mewah jenama BMW bersempena sambutan ulang tahun ke17 anak lelakinya iaitu Muhammad Shakir Aqili. Meskipun remaja itu belum tamat persekolahan dan tidak memiliki lesen memandu, Ifa memberitahu kereta jenis BMW 3Series berkenaan sudah lama menjadi idaman anaknya. Kereta ini merupakan kereta idaman Aqili. Saya pun tak tahu kenapa dia suka kereta ini. Terimalah birthday boy. Selamat hari jadi. “Sempena hari jadi Aqili yang ke-17 pada 19 November 2022, saya akan menghadiahkan anak saya sebuah kereta,” katanya.

Ifa berkongsi berita gembira itu menerusi hantaran di Instagram miliknya. Dalam pada itu, menerusi ucapan di ruang kapsyen, Ifa turut mendoakan Aqili akan sentiasa dimurahkan rezeki serta menjadi anak soleh. Semoga dengan bertambahnya usia, semakin bertambah juga kebaikan dan kebahagiaan yang diberikan untukmu. “Mama dan papa berharap semoga Aqili menjadi anak yang taat kepada Allah SWT dan Rasulullah. Berbakti kepada mama, papa dan menjadi sahabat yang baik untuk sahabat-sahabat Aqili,” ujarnya. Mengikut tinjauan di enjin carian Google, harga semasa kereta mewah tersebut sekitar RM 321,000.

Dalam hantaran sama, Ifa, 47, turut melayangkan ucapan istimewa buat anak terunanya itu. Buah hati Mama dan Papa yang tersayang, senyum dan bahagiamu membuat kami semakin kuat. Kami akan memberikan yang terbaik untukmu. Dengan bertambahnya usiamu, semoga aqili semakin cerdas dan semakin membuat Mama dan Papa bahagia. “Happy birthday, sayang. Tak terasa aqili semakin dewasa. Semoga dengan bertambahnya usia, semakin bertambah juga kebaikan dan kebahagiaan yang diberikan untukmu. Klik sini untuk lihat video.

“Mama dan Papa berharap semoga aqili menjadi anak yang taat kepada Allah SWT dan Rasullullah SAW berbakti kepada Mama dan Papa dan menjadi sahabat yang baik untuk sahabat-sahabat Aqili,” tambahnya. Sementara itu di ruangan komen, ramai tidak sangka remaja seperti Aqili meminati kereta jenis sebegitu dan bukannya keluaran edisi baharu. Alhamdulillah untung ko dik. Besday akak Mak beli kan kek pun syukur sangat. Bagi akak beri berita gembira kejayaan untuk Mak abah plg utama Jgn lupa buat tau dik. Semoga terus menjadi anak soleh dan berjaya. Punca rezeki luas sebahagian kita je yg kurang nampak. Alhamdulillah rezeki yg kita dapat dan dia juga. Aku pun pernah beli BMW masa birthday anak. Lagi dasat anak baru 2 tahun dah dpt BMW Tp klo bateri atau remote ro.sak kena parking jela. Rezeki ank ifa tak perlu bersusah payah cari harta, ibu mampu berikan. Kredit, Mstar/Astro, onlinemalaya.

PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.