Ada yang perasan macam nampak baby bump, terkejut sekali ini pula respon isteri Haqiem Rusli

Selain Haqiem Rusli, isterinya, Anis Sofea turut tidak terlepas daripada menjadi perhatian warganet.Baru-baru ini menerusi perkongsian video di akaun TikTok miliknya, Anis telah ditebak persoalan mengenai adakah dia kini sedang hamil. Menerusi video tersebut, Anis dilihat menggayakan pakaian gaun rona hitam berkilat buat tatapan pengikutnya. Menjawab pertanyaan tersebut, Anis menafikan perkara itu sebaliknya mengatakan perutnya sedikit bvncit pada ketika itu. “Omg dah ada babybump,” komen warganet tersebut.

Lantas, Sofea atau nama sebenar, Wan Anis Sofea Wan Zamzuri, 20, membalas, “Naur (no), baby bvncit adalah.” Sekadar info, Haqiem, 24, dan Sofea mendirikan rumah tangga pada 19 November 2021. Klik sini untuk lihat video.

Komen warganet:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Sumber, mediahiburan.my. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Haqiem Rusli enggan terlalu mudah ‘melatah’. Penyanyi Haqiem Rusli sebak apabila mengenangkan ada pihak yang ingin menabur pasir dalam periuk nasinya dengan memuat naik video negatif mengenai restoran yang diusahakan olehnya. Haqiem turut mengambil pendekatan untuk tidak mudah ‘melatah’ dengan kritikan warganet yang terbabit apabila menjadikan kedainya viral sekitar Ramadan lalu. “Apabila mengulas mengenai isu ini, saya sebak kerana mengenangkan ada yang cuba ingin menjatuhkan periuk nasi saya. Namun saya anggap ini adalah ujian buatnya.

“Jika individu itu ikhlas untuk menegur untuk penambah baikan, dia seharusnya menegur kami menerusi mesej peribadi dan sebagainya. “Pada pendapat saya, itu bukan medium yang betul hendak menegur. Pada saya, menegur kena ada caranya. Jika saya yang dulu, pasti saya sudah ‘melatah’. Namun, Alhamdulillah… Saya bukan lagi sebegitu dan mudah untuk melantun apabila ada isu sebegini,” kata Haqiem. Menerusi rakaman video yang dimuat naik di Tik Tok, warganet yang mengunjungi kedai makan tersebut terpaksa makan dalam keadaan gelap serta panas.

Sementara itu, sejak mendirikan rumah tangga pada tahun lalu, setiap perkara yang dilakukan Haqiem dan isterinya, Anis Sofea pasti akan menyorot perhatian ramai. Semua sifat budiman Haqiem terserlah menerusi sebuah video tular memaparkan penyanyi Mimpi itu menyahut cabaran menyolek wajah isterinya. Namun, apa yang menarik perhatian ialah cara komunikasi pasangan muda itu bila bersama. Tidak kurang juga ada yang menjadikan pasangan tersebut sebagai contoh sekiranya sudah mendirikan rumah tangga kelak. “Alhamdulillah…Saya berada dalam fasa gembira ketika ini. Tidak dinafikan, sejak bergelar suami, status itu banyak mengajar saya untuk menjadi lebih matang dalam setiap perkara,” kata Haqiem.