Sampai ada yang samakan busana Jaclyn Victor seperti punggung belon Kim Kardashian, Jaclyn akui dirinya juga terhibur

Memang tak asing lagi semua dengan penyanyi wanita ini. Warganet tak senang duduk lihat baju digayakan Jaclyn Victor. Penampilan penyanyi Jaclyn Victor di minggu kelapan Gegar Vaganza musim kesembilan (GV9) menjadi perdebatan hangat dalam kalangan netizen yang menyifatkan busana dipakainya serba tidak kena.

Pakaian tersebut kelihatan pelik memandangkan ia mempunyai bonjolan di bahagian belakang busana berwarna ungu itu. Tidak hanya itu, ketika berada di pentas, gaya Jaclyn turut menjadi bahan jenaka pengacara Nabil Ahmad yang mengundang hilai tawa dalam kalangan penonton di Auditorium Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA) pada malam Ahad.

Mengulas mengenai perkara itu, Jaclyn memberitahu pakaian yang dipakai berinspirasikan gaya elegant victorian namun mengakui bahagian belakang gaun labuh itu pelik pada bahagian belakangnya.

Baju Jaclyn Victor jadi bualan warganet.

Bagaimanapun, dia tidak kisah pakaiannya itu menjadi bahan usikan Nabil memandangkan dia sendiri merasakan ia menghiburkan. “Pereka fesyen sebenarnya nak buat sesuatu yang elegant ala-ala Victorian punya stail dulu-dulu. Tapi tak tahulah, mungkin daripada bahagian belakang ia nampak lain macam. “Tapi saya okay, bukan niat nak melawak tapi bila dengan Nabil saya rasa ia agak kelakar,” katanya kepada mStar.

Pun begitu, penampilan Jaclyn mendapat kritikan hebat ewarganet yang kurang senang dengan bahagian belakang baju tersebut meskipun mendapat pujian tentang persembahan memukau ketika menyampaikan lagu Lelaki Ini nyanyian asal Anuar Zain. “Baju Jac kenapa? Jangan pusinglah, nampak lain macam.

Warganet samakan baju Jaclyn dengan Kim Kardahsian.

Kata warganet lagi “Ya Allah baju Jac ini sangat meresahkan ya, besar punggungnya. Siapa buat baju dia ni?. “Baju Jac cantik tapi terganggu dengan bahagian belakang macam Kim Kardashian letak belon,” antara komen warganet. Untuk rekod, Jaclyn sekali berada berada di kedudukan pertama dengan markah 85 peratus daripada juri profesional. Sumber, mstar