Lama mendiam kan diri, kenyataan terbaru dari Kazar jadi perhatian ramai

Nama pelakon senior, Kazar Saisi baru-baru ini sering disebut-disebut seleaps anaknya Ira Kazar berkahwin dengan pengarah, Syamsul Yusof sebagai isteri kedua selepas Puteri Sarah Liyana. Sejak itu juga, apa sahaja yang dilakukan Ira dan Kazar pasti dapat perhatian warganet kerana rata-ratanya menantikan mereka mengeluarkna kenyataan berkenaan apa yang berlaku. Bagaimanapun, sejak masalah ini timbul, mereka jarang mengeluarkan apa-apa kenyataan.

Terbaru, Kazar Saisi yang sering memuat naik gambar dan video nasihat di Instagram berkongsi pula tentang ‘karma’ yang dihadapi sebuah kereta. Di akhir penulisannya, Kazar turut berkongsi sedikit peringatan dan mengajak semua pengikut untuk muhasabah diri. Mungkin juga kita sekarang sedang dikifarah, mudah-mudahan kita semua dikurniakan keredhaan yang ikhlas.

“Penat kena bli” – Guna Latar Hitam, Status Kazar Saisi Tarik Perhatian Ramai. “Rehat sekejap, penat kena bli.” Demikian perkongsian pelakon Kazar Saisi, juga bapa kepada isteri kedua Syamsul Yusof, Ira Kazar. Dipercayai hantaran dalam Instagramnya merujuk kepada situasi membabitkan pernikahan anaknya dengan pengarah kontroversi itu yang masih hangat diperkatakan. Hingga kini, pelakon dan penyanyi senior berusia 63 tahun itu belum pernah lagi membuka mulut berhubung perkahwinan anaknya walaupun telah dihubungi media. Sebagai ayah yang menjadi wali dalam pernikahan yang berlangsung di Thailand itu, namanya secara tidak langsung turut terheret dalam kontroversi berkenaan.

Malah menerusi perkongsian sama, aktor berpengalaman hampir empat dekad dalam industri seni itu memaklumkan hanya akan bersuara apabila tiba masa yang tepat. “Jumpa anda pada hari yang baik nanti,” katanya lagi yang meletakkan latar hitam dalam hantaran tersebut. Menerusi perkongsian lain, Kazar memuat naik video ceramah tokoh agama terkenal, Mufti Menk yang bercakap mengenai cabaran dalam kehidupan. Tulisnya dalam ruangan kapsyen, perkongsian tersebut adalah sebagai peringatan kepada diri sendiri, bukan ditujukan untuk orang lain. Terdahulu, menantunya yang mendedahkan sudah menikahi Ira menerusi video dalam Instagram menyatakan Kazar atau nama sebenarnya Kazaruddin Saisi menjadi wali pernikahan mereka.

Syamsul atau nama sebenarnya Mohd. Syamsul Mohd. Yusof, 39, mengesahkan bergelar suami kepada Ira atau Faghirah Kazaruddin di Thailand pada Jumaat minggu lalu. Pendedahan terbuka seperti dijanjikan pengarah Mat Kilau: Kebangkitan Pahlawan itu berterusan mengundang polemik hingga berita tersebut turut tular ke Indonesia Kredit, limauasamboi. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.