Anna Jobling dikatakan ada isu dengan Meerqeen, tak boleh berdiam sekali ini pula pengakuan dari tuan badan sendiri

Baru-baru ini, timbul isu yang mendakwa pasangan pelakon kesayangan ramai, Anna Jobling dan Meerqeen ada isu. Susulan itu, Anna Jobling tampil menjelaskan perkara sebenar bahawa dia dan Meerqeen masih berhubungan baik. Memetik laporan BH Online, Anna menyatakan bahawa hubungannya dengan Meerqeen akrab seperti biasa. Setakat ini, saya tidak pernah bertelagah dengan Meerqeen. Kami rapat seperti biasa, memandangkan kembali digandingkan dalam drama Melur Untuk Firdaus musim kedua yang bakal ditayangkan, tidak lama lagi,” kata Anna.

Bukan itu sahaja, Anna turut menjelaskan dakwaan ini muncul apabila dia dan Meerqeen sedang melakukan siaran langsung (live) di TikTok. Saya rasa spekulasi ini timbul berpunca ketika sedang ‘live’ dalam aplikasi TikTok, baru-baru ini. Meerqeen ada mengganggu saya. Meerqeen suka bergurau dan sering mengacau hidup saya. Jadi, saya berlakon seperti garang, jadi mungkin dari situ, pengguna Twitter yang mengikuti siaran langsung salah faham dan menyangka saya tidak suka dikaitkan dengan Meeqeen. Bagi peminat mengenali saya, mereka tahu keakraban saya dan Meerqeen, selain kami selalu bergurau,. Sumber BH Online.

Kredit Xtra. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Heboh di media sosial berhubung individu menyebarkan dakwaan berbaur ftnh terhadap pelakon jelita, Anna Jobling di media sosial Twitter. Individu yang dipercayai menggunakan akaun palsu itu memuat naik beberapa ciapan mendakwa Anna seorang selebriti baru yang berlagak, serta terlalu garang. Bukan itu sahaja, individu tersebut turut mempersoalkan tindakan Anna yang tidak mahu dikaitkan dengan heronya dalam drama Melur Untuk Firdaus, Meerqeen. Berdasarkan ciapan-ciapannya, difahamkan individu tersebut sepertinya salah seorang peminat Meerqeen dan Anna dari Indonesia.