Muat naik gambar terbaru ank, sekali ada pula yang samakan ank Faezah Elai dengan Wednesday

Satu perkongsian di laman Instagram milik Faezah Elai mendapat perhatian dari warganet. Pelakon berbabakat Faezah Elai ada berkongsikan kepada netizen gambar anak sulungnya di laman Instagram. Dalam gambar tersebut, kelihatan beberapa mimik muka yang dilakukan oleh anak sulungnya itu jadi perhatian warganet. Dia menyatakan, anaknya yang kecil tersebut sudah semakin membesar dan berpesan kepada anaknya yang dia akan berkahwin setelah mencecah umur 35 tahun. Diruangan komen, ramai warganet yang teruja dan memuji kecantikkan anak Faezah Elai tersebut.

Bukan itu sahaja, ada juga yang menyamakan dengan Lisa BLACKPINK dan ramai yang menyatakan seperti pelakon dari drama Wednesday, Jenna Ortega. Kredit Murai. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Pelakon jelita Faezah Elai yang mendirikan rumah tangga dengan pengarah terkenal Heykal Hanifah pada September 2011 dan hingga kini dikurniakan dua cahaya mata, Dealova Heyrinna, 8, dan Auroroa Heyrinna, 5. Dilaman instagram Faezah terdapat video anak sulungnya yang sangat comel.Dealova Heyrinna yang mempunyai wajah yang cukup comel dan cantik telah mendapat perhatian warganet.