Fiza Halim muat naik video ank, sekali kecantikan dia pula yang jadi perhatian ramai

Selalunya zaman era sekarang pasti masyarakat mahu membiasakan diri kita dengan bahasa English. Lebih menarik mereka sangup dan mahu anak-anak belajar bahasa English dengan baik dan menjadikan ia bahasa pertama selepas Bahasa Malaysia. Namun ada sesetengah artis tidak begitu, kerana pada pandangan mereka bahasa ibunda lebih penting daripada bahasa asing. Melihat anak-anak yang fasih bahasa English adalah satu kemajuan juga namun jika mahu dilihat maju, adalah lebih fasih berbahasa Malaysia.

Dari segi luaran, pasti jika kita tidak mengenali mereka akan beranggapan bahawa mereka adalah berbangsa asing namun jika sudah mengenali pasti bangga kerana masih bertutur bahasa Malaysia. Sedangkan pada zaman ini, jika sudah mempunyai paras rupa yang sangat cantik dan jelita, bertutur sentiasa bahasa English dan lain-lain. Tetapi anak kepada Fiza Abdul Halim ini sangat jelita, berketurunan Arab dan Pakistan. Memang campuran yang banyak. Tidak hairanlah kecantikkannya diwarisi dari ibunya.

Inilah yang menjadi kebanggaan apabila meskipun beliau memiliki raut wajah Mat Salleh namun pertuturan didalam bahasa Malaysia. Bukannya seperti setengah masyarakat yang berbelit lidah mahu bertutur bahasa English walhal tidak banyak ilmu didada. Warganet juga memberikan kata-kata bangga dan menghormati cara didikan Fiza yang pandai mendidik anak-anak beliau. Ada juga yang bertanya adakah ini anak beliau dengan Adam Af. Tidak. Ini hasil perkongsian Fiza dan bekas suami pertamanya, kemudian berkahwin bersama Adam Af dan berpisah namun mereka rujuk kembali. Kemudian berpisah semula. Klik sini untuk lihat video.

Anak-anak beliau semua cantik-cantik dan lembut sopan santun. Mana tidak tumpah kuah kalau tidak ke nasi. Semoga Fiza kembali dalam dunia lakonan selepas aktif di siaran langsung Sepahtu Reunion. Sumber: TTK. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.