Trauma masih belum hilang, Uqasha Senrose luah rasa terkilan bila ada individu jaja cerita buruk pasal dia

Pelakon Uqasha Senrose meluahkan rasa terkilan apabila menjadi sasaran ftnh seorang individu yang mendh dirinya pembuli semasa zaman persekolahan. Uqasha berkata, dia terkejut dan trauma dengan tdhn yang dilemparkan itu. Allahuakbar, Masya-Allah, Subhanallah. Selepas apa yang terjadi pada saya dan suami, ada pula yang ftnh saya sebagai pembli… Dengan satu gambar itu saya dah di cop sebagai pembli. Siapa yang tengah bli mental siapa? Dan gambar itu siapa yang ceria.

Dalam keadaan begini lebih baik saya fokus dengan suami dan diri. Saya masih dalam keadaan terkejut dan trauma apabila difitnah macam tu,” tulisnya dalam satu ciapan di Twitter. Terdahulu seorang individu di Twitter mengatakan dibvli pelakon berkenaan semasa sekolah menengah sehingga terpaksa berpindah sekolah. Enggan dirinya terus diftnah, Uqasha tampil membalas ciapan individu itu dan menyatakan hasrat untuk berjumpa selain menyerahkan segala maklumat untuk pihak polis membuat siasatan. Kepada anda yang sudah menabur ftnah teruk, saya akan berjumpa anda. Jangan risau segala maklumat mengenai peribadi anda polis akan jalankan siasatan.

Allah itu Maha Besar. Anda boleh sekat (block) saya di media sosial tetapi segala bukti perbualan anda kami dah dapat. Dunia ini kecil. Kredit Harian Metro. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.