Mulut sampai berbuih, lama tahan sabar terkejut bila abg Hidayah dedahkan keadaan Hamzah sebab perbuatan org lain

Baru-baru ini, balu kepada Abam, Siti Nor Hidayah berkongsi berita mengejutkan dengan mendedahkan dirinya dishr sejak Allahyarham Abam pergi menghadap illahi. Terbaru, abang kepada Nor Hidayah yang dikenali sebagai Mohd Azmier pula tampil membuat satu pendedahan mengenai keadaan anak saudaranya, Syed Uthman Hamzah. Menerusi hantaran dibuat Azmier itu, dia begitu sedih melihat keadaan Hamzah yang dikatakan tidak larat untuk memegang sudu sewaktu makan. “Mana Ayahjang (Azmier) tak sedih tengok keadaan ucuk (Hamzah) biasa tangan kanan sihat sekarang nak makan pun pegang sudu terjatuh, hilang selera Ayahjang tengok keadaan ucuk kesayangan Ayahjang, sanggup kau buat anak Ayah.

Sabar ya sayang, Ayahjang akan usaha sihatkan ucuk untuk ucuk sihat boleh menulis & melukis memegang macam biasa, orang yang sihir anak Ayahjang ni akan terima balasan Allah.” Bahkan, Hamzah juga memaklumkan bahawa sihir yang dihantar kepada Hamzah itu telah menyebabkannya sukar untuk tidur di waktu malam. “Banyak penderitaan kau (penyhr) buat pada ucuk aku sejak ayah dia meninggal dari dia baby kau sihir ganggu dia setiap malam sampai dia tak lena tidur, menangis-menangis sampai tidur dia tak normal kau sihirkan, sampai dah besar sikit ni pun kau masih sanggup lagi hantar sihir sampai Hamzah asyik keluar masuk hospital.

Bukan itu sahaja, abang kepada Hidayah itu turut mendedahkan bahawa perbuatan sihir terhadap Hamzah telah menyebabkan anak saudaranya itu mengalami kerosakan pada sistem urat sarafnya. “Aku tak pernah nak update pasal ucuk aku sebab aku takut kau akan hantar lagi jahat untuk sakitkan dia lagi, sampai doktor sendiri tak dapat tahu apa masalah sakit Hamzah, apa ucuk aku buat pada kau? Apa dosa dia pada kau? Sanggup buat dia mcm ni, aku dah tak sanggup tengok keadaan ucuk aku kau asyik hantar-hantar sihir budak ni sihat je, kau hantar lagi sihir dan hantar sihir sampai rosakkan sistem urat saraf dalaman ucuk aku. Sampai dah nak nyawa-nyawa ikan kau buat pada Hamzah, mulut berbuih, Budak bukan lwn kau!

Komen Warganet:

Menjengah di ruangan komen, rata-rata warganet menitipkan doa agar masalah kesihatan yang dihadapi Hamzah segera pulih. Sebelum ini, Hidayah memohon bantuan orang ramai untuk mencari pakar perubatan Islam bagi membantu dirinya dan Hamzah yang disihir berlarutan sehingga ke hari ini. Sumber: OhBulan. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.