Yazmin Aziz nyanyikan lagu raya versi penyondol tarik perhatian warganet

Tular sebuah video perkongsian penyanyi, Yazmin Aziz apabila dia mendendangkan lagu raya Senandung Hari Raya Untukmu tetapi diolah liriknya khas untuk perampas. Video tersebut dimuat naik menerusi akaun TikTok miliknya. Difahamkan, lirik lagu tersebut telah diolahkan oleh seorang pengguna TikTok dan menjadi tular di laman TikTok. Yazmin mengambil kesempatan untuk menyanyikan lagu tersebut dengan mimik muka yang marah seakan-akan amaran kepada penyondol di luar sana. Klik sini untuk lihat video.

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata terhibur melihat gelagat Yazmin tersebut walaupun riak mukanya dalam video itu agak menakutkan. I was listening to this while the original song was playing on the radio. Mendalam sekali liriknya . Aku baru balik kerja bini aku dok ulang-ulang lagu ni dari pagi sampai waktu berbuka,” tulis peminat di ruangan komen.

Kredit Xtra. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.