Nabila Razali kongsi gambar dengan Khai Bahar jadi tanda tanya dengan peminat.

Baru-baru ini, penyanyi dan pelakon Nabila Razali memuat naik beberapa keping foto beraya di rumah rakan-rakannya di Instagram. Menerusi perkongsian tersebut, Nabila dilihat berkongsi foto berdua bersama penyanyi Khai Bahar.

Apa yang menarik perhatian adalah kapsyen yang ditulis Nabila yang meminta untuk ‘like’ foto tersebut jika suka. Alhamdulillah. Thank you sis @erny_yusmiarty & @marshamilan for the great company, time, laughs and especially food! P/s: double tap last photo kalau suka.

Menjengah di ruangan komen, rata-rata warganet dan pengikutnya di Instagram menyukai foto tersebut malah ada yang merestui jika mereka bercinta. Sebelum ini, Nabila sering dikenenkan dengan selebriti lelaki seperti MK K-Clique dan Aedy Ashraf.

Kredit Xtra.PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Pelakon dan penyanyi, Nabila Razali mengaku timbul sedikit kerisauan apabila usianya kini meniti angka 30 tahun, namun masih belum bertemu calon yang sesuai untuk dijadikan jodoh. Bagaimanapun, dia enggan terlalu memikirkan mengenai perkara tersebut sehingga menjadi beban untuknya.