Ramai yang kesiankan dia, sekali lagi penampilan Sharifah Sakinah kena kritik dengan warganet

Penampilan pelakon Sharifah Sakinah sering kali menerima perhatian warganet dengan gayanya yang dikatakan ‘keterlaluan’. Menerusi perkongsian di laman Instagram (IG), Sakinah memuat naik video dan beberapa keping gambarnya dengan menggayakan ‘circle sequin dress‘ berwarna merah jambu. Difahamkan, baju tersebut direka oleh pereka fesyen Afiq M untuk dirinya yang menghadiri majlis pelancaran produk kecantikan dari Perancis. Klik sini untuk lihat video.

Walau bagaimanapun, busana yang digayakan itu kelihatan terlalu mendedah sehingga mencetus rasa kesian dalam kalangan warganet yang melihat pelakon drama ‘Girlfriend Aku Dari Neraka’ tersebut. Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet meluahkan rasa kecewa dengan penampilan Sakinah tersebut. Selain itu, terdapat juga segelintir netizen yang mendoakan agar menerima hidayah agar serta sempat kembali ke jalan Allah.

Komen Warganet:

Sumber: OhBulan. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.