Shila Amzah dan kekasihnya Ubai MZ Didakwa Putus Cinta.

Hubungan Shila Amzah dan kekasihnya, pempengaruh Ubai MZ menjadi tanda tanya apabila penyanyi itu memuat naik sebuah foto di Instagram bersama kapsyen seolah-olah memberi ‘hint’ sudah putus cinta.

Apa yang mencuit hati, netizen berseloroh tentang isu tersebut dan menyamakan ia dengan watak di TikTok popular bernama ‘Sheila’. warganet juga membanjiri setiap ruangan komen media sosial portal hiburan yang mengeluarkan artikel tentang Shila dan Ubai dengan parodi tersebut.

Weh Shila sumpah tak vibe do. Lah pulak kau Shila. Cukuplah lima bulan, sumpah tak vibe so. Aku harap sangat korang faham tau. Thanks tau weh,” tulis warganet. Namun, Shila tidak memberikan sebarang kenyataan mengenai tindakan netizen yang membuat lawak isu percintaannya.

Penyanyi itu juga telah menukar kapsyen fotonya bersama Ubai di Instagram dengan kapsyen yang baharu. All is well, don’t worry,” tulis Shila. Kredit Xtra. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.