Tak sangka Song Joong Ki timang anak lelaki di Itali.

Pada 14 Jun 2023 baru-baru ini, aktor hebat yang berasal dari Korea Selatan iaitu Song Joong Ki telah mengumumkan bahawasanya dia menimang cahaya mata lelaki. Berita tersebut disampaikan olehnya ketika berada di salah sebuah kafe milik peminatnya.

Menerusi portal korea n.neews.never.com , Song Jong ki baru sahaja selesai menjalani penggambaran filem ‘Lo Ki-wan’ bertempat di Hungary dan pergi ke Cannes Filem Festival untuk memberikan penghormatan melalui filem ‘Hwaran’.

Tambahnya lagi, ketika itu Song Joong Ki tidak sabar untuk menyambut kelahiran anak lelakinya itu. Kini Song Joong Ki berada di Rom Italy, untuk bertemu dengan bayinya serta memilih Rom Italy sebagai tempat kelahiran kerana disitu merupakan kampung halaman isteri tercintanya.

Katanya lagi, ini merupakan hadiah paling berharga yang diberikan kepadanya dan isteri. Impian terbesar Song Joong Ki adalah untuk mewujudkan keluarga bahagia sepanjang hidup. Dia juga berterima kasih kepada semua orang yang telah mendoakan kebahagiaan serta keberkatan hidupnya itu. Kredit Murai. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.