Kj sebak terima ucapan daripada anak beliau sempena hari bapa.

Sambutan Hari Bapa yang diraikan semalam mengundang rasa sebak tiga penyampai segmen Bekpes Hot FM iaitu Khairy Jamaluddin atau KJ, Johan dan AG apabila mendengar rakaman ucapan daripada anak-anak mereka. Paling menjadi perhatian, pastinya KJ juga bekas Menteri Kesihatan yang mengalirkan air mata selepas mendengar ucapan penuh kasih sayang daripada anak-anaknya.

We love you Papa, kita kan dah sambut father’s day semalam. We love you much Papa,” luah seorang anaknya yang membuatkan KJ sebak, namun tersenyum. Knock, knock… who’s there? Huppy… Huppy who?,” kata seorang lagi anak KJ. Terdahulu, ucapan penuh makna dan menusuk hati itu dirakamkan oleh Fara Fauzana yang juga penyampai radio Hot FM sebagai kejutan untuk tiga rakan gandingannya itu.

AG pula turut menerima ucapan selamat hari lahir ke-42 yang diraikan hari ini daripada lima anaknya yang menyifatkan bapa mereka itu sebagai seorang adiwira. Selamat Hari Bapa, Daddy. Saya sangat menyayangi anda. Apapun yang berlaku, anda adalah ‘superhero’ saya,” kata anaknya

Selamat Hari Lahir,” kata seorang lagi anaknya. Bagi anak-anak Johan, mereka meluahkan rasa syukur kerana dikurniakan seorang bapa yang bertanggungjawab dan terbaik. Sodiq nak ucap terima kasih kerana selama ini menyokong Sodiq. Sodiq nak doakan papa, murahkan rezeki papa,” kata Sodiq atau nama sebenarnya, Ahmad Sodiq Hanania.

Kredit Harian Metro. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.