Peluang yang sangat bermakna, Fasha Sandha tak dapat kawal perasaan gementar bila dapat berlakon dengan Erra Fazira

PELAKON Fasha Sandha gagal mengawal perasaan gementar apabila dapat bergandingan dengan idolanya iaitu aktres Erra Fazira menerusi sebuah drama. Fasha atau Nur Fasha Sandha Hassan, 39, berkata, peluang itu dianggap sebagai perkara bermakna buatnya selepas 20 tahun bergelar anak seni. “Tuhan sahaja yang tahu jantung berdebar sejak pukul 6 pagi. Sepanjang dalam perjalanan ke lokasi penggambaran masih berdebar. “Hari ini dalam sejarah nak bertemu dengan idolaku, satu set penggambaran bersama Erra Fazira.

“Benarlah rezeki tak pernah salah alamat… selepas 20 tahun berada dalam industri, dijodohkan bersama ratuku dalam sebuah drama,” katanya. Fasha berkongsi keterujaannya itu menerusi Instagram miliknya yang mana ketika ini dia dan Erra sedang menjalani penggambaran drama berjudul Rampas Cintaku 2. Dalam pada itu, Fasha turut berkongsi kenangan mengagumi primadona itu sejak kecil dan menyifatkan Erra masih mengekalkan aura tersendiri.

“Keluarga saya tahu sejak di bangku sekolah memang saya jerit nama Erra dan melompat-lompat setiap kali menonton anugerah di televisyen. Dia masih disegani dan disayangi. Dia sentiasa tersenyum dalam apa jua keadaan, tidak pernah berkata perkara tidak baik tentang sesiapa pun. Aura tak pernah hilang,” ujarnya. Dalam perkongsian sama, Erra atau Fazira Wan Chek, 49, turut memberi komen balas atas pujian yang terhadap dirinya itu. “Melangit sungguh pujian awak tu. Saya biasa sahaja dan masih lagi belajar walau dari bakat lebih muda. “Satu penghargaan dapat bekerja bersama orang berbakat dan cantik seperti awak,” balasnya.

Sumber: Mstar. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.