Tular video Ayda Jebat lincah menari atas pentas, ini pula respon dari tuan badan

Baru-baru ini, tular video memperlihatkan aksi lincah penyanyi dan pelakon Ayda Jebat yang membuat persembahan di sebuah festival makanan di saat dirinya sedang sarat hamil. Susulan penularan video tersebut, Ayda atau nama sebenarnya Nur Shuhada Jebat telah menerima kritikan warganet apabila mereka meluahkan rasa risau mengenai keselamatan bayi di dalam kandungan. Terbaharu, Ayda menerusi hantaran di Instagram berkata dia mengambil maklum mengenai respons warganet dan menyatakan orang ramai tidak perlu risau tentang kandungannya kerana semuanya berada dalam keadaan baik.

“Saya bersenam sikit haritu. Turun je pentas, Nabil (suami) cakap ‘bukan main lagi eh bila dapat mikrofon! Lupa ke mengandung? Semua jangan risau, alhamdulillah saya and baby okay dan belum tujuh bulan sarat mengandung ya! Lima bulan lebih. Doakan semuanya baik baik saja ya! Hehe, sorry. Lepas gian. Lama tak buat persembahan.” Dalam masa sama, pelantun lagu Pencuri Hati itu berasa terharu apabila ada segelintir pihak yang mengambil berat tentang dirinya.

“Apabila membaca komen saya terus rasa bersalah dan memikirkan semual bahawa tidak sepatutnya beraksi selincah itu. Alhamdulillah saya dan bayi semuanya baik-baik sahaja. Terima kasih kepada semua yang mengambil berat dan mendoakan kebaikan saya dan anak dalam kandungan. Sumber: Mstar. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.