Rosyam Nor berpendapat perempuan bila banyak duit mesti berlagak, tapi ada pula wanita yang sokong pendapat ni

Tular baru-baru ini sebuah video di mana pelakon terkenal Datuk Rosyam Nor memberikan pendapatnya menerusi sebuah podcast Hitam Putih. Menerusi aplikasi TikTok, Datuk Mohamed Noor Shamsuddin atau lebih dikenali sebagai Rosyam Nor berpendapat bahawa kebanyakkan perempuan akan memiliki sifat angkuh apabila mempunyai kerjaya dan memiliki duit yang banyak. Tambahnya lagi, wanita begitu akan mula meninggikan suara, mengeluh dan mengadu penat membuat kerja rumah. Klik sini untuk lihat video.

Manakala, segelintir warganet yang menyokong pendapat Datin Adzlina mengenai wanita yang hidup di zaman moden kini memang perlu mencari pendapatan sendiri. Menjengah ke ruangan komen, para warganet terutama kaum Hawa bersetuju dengan keyataan Rosyam Nor tetang sikap wanita bekerjaya.

Sumber: OhBulan. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.