Baru baru ni tular pasal Kak Km cakap kasar pada suami, sekali ini pula teguran dari Ustaz Wadi

Baru-baru ini tular satu video memaparkan anak kepada pelakon senior, Liana Rosli atau lebih dikenali sebagai Kak KM memaki hamun suaminya kerana telah meremukkan keretanya. Susulan itu, pendakwah bebas Ustaz Wadi Annuar tampil membuat teguran secara terbuka kepada pengasas produk itu.Dalam satu video di media sosial miliknya, Ustaz Wadi mengucap panjang sambil memberikan pesanan kepada ramai wanita di luar sana. Klik sini untuk lihat video.

“Dia maki hamun suaminya. Inna lillahi wa inna ilaihi raji’un. Puluhan ribu orang tahu dia makin hamun, sebab dia rakam waktu dia maki hamun suami dia itu.”Tegasnya, seorang wanita yang sudah menjadi isteri tidak akan mencium bau syurga seandainya berbuat perkara sedemikian kepada suaminya. “Reda seorang isteri itu pada tangan seorang suami. Sepertimana reda seorang anak pada tangan seorang ibu. Kalau tak sempat taubat dan diampunkan Allah SWT, maka nerakalah tempat seseorang itu. Wal iyadzubillаh dengan dosa tersebut.”

Sebelum ini tular satu video Kak KM memaki hamun suaminya Razman Ramli dengan kata-kata kesat. Jelas Kosmo! dia meluahkan rasa bengang terhadap suaminya iaitu kerana enggan memohon maaf selepas menyebabkan kereta miliknya jenama Toyota Alphard remuk teruk akibat terlanggar tembok rumah. Sumber: Lobak Merah. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.