Isu makin panas, terkejut bila tengok Caprice duduk semeja dengan PA Ebit Lew

Tidak lama dulu, kecoh mengenai pendedahan Mondy Tattoo berkenaan seorang pendakwah terkenal yang dikatakan telah melakukan gangguan tak elok kepadanya sehingga melibatkan kes polis. Kali ini, Caprice dilihat sekali lagi muncul dengan pendedahan baharu melibatkan pembantu peribadi pendakwah tersebut yang dilihat kini duduk semeja dengan rappers tersebut. Menerusi beberapa posting yang dimuat naik Caprice di Instagram, gambarnya bersama ‘orang kanan’ Ebit Lew iaitu Arief Farhan dan Ajai Ahmad telah mengejutkan ramai pihak.

Kalau korang masih ingat lagi, Arief dan Caprice sebelum ini pernah brblah susulan isu di Gaza dan Arief juga yang paling kuat mempertahankan bosnya itu. Arief menerusi ruang komen di Instagram juga tinggalkan komen yang menimbulkan kemusykilan ramai dan dia juga tidak menjelaskan secara lanjut apa yang sudah berlaku.Selain daripada itu, Arief juga dilihat memuat naik IG stories yang seakan-akan menjurus ke arah bekas majikannya itu.

Apa-apapun kita tunggu penjelasan lanjut daripada Caprice mengenai hal ini. Sumber: Lobak Merah. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.