Akhirnya terjawab teka teki warganet, Nabila Razali sah jadi isteri kepada ahli perniagaan

Penyanyi popular, Nabila Razali sah menjadi isteri kepada ahli perniagaan, Nik Iruwan Nik Izani pada pukul 10.11 pagi dalam sebuah majlis yang diadakan di The Chateau Spa and Wellness Resort Bukit Tinggi, Pahang. Dengan hanya sekali lafaz, Nabila dan Nik Iruwan, 38, dinikahkan oleh  jurunikah, Ustaz Fawwaz dari Masjid Genting Highland. Dalam majlis yang serba indah bertemakan English Garden, pelakon berumur 31 tahun menerima mas kahwin bernilai RM22.50. Bagaimanapun, wang hantaran dirahsiakan atas permintaan keluarga.

“Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah majlis pernikahan berjalan dengan lancar. Terima kasih kepada tetamu dan ahli keluarga. Mereka turut menjayakan majlis ini dan tidak lupa kepada peminat di atas doa dan sokongan yang diberikan kepada saya dan suami.” Majlis yang mendapat sentuhan rekaan Terusik Event ini telah dihadiri oleh ahli keluarga, rakan selebriti dan juga orang kenamaan. Antara selebriti yang hadir adalah Hawa Rizwana, Amira Othman, Wany Hasrita, Ara Johari, Sissy Imann dan Hael Husaini.

Terdahulu, kecoh apabila Nabila dikatakan bakal menamatkan zaman bujangnya dengan pelumba kereta litar Formula yang dikenali sebagai Nik Iruwan Nik Izani, pada 13 November 2023. Selain itu, menerusi hantaran di sebuah akaun media sosial, kelihatan seorang pereka fesyen sedang menyiapkan busana pengantin yang dipercayai milik penyanyi itu. Bukan itu saja, beberapa minggu lalu pula, dikatakan Nabila telah diraikan oleh rakan rapatnya dalam acara ‘hens party’ yang turut dikongsi dalam Instagram Story milik seorang selebriti.

Sumber: OhBulan. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.