Ikut jejak bapa, Shaheizy Sam akui anak sulung dah mula tunjukkan minat dalam bidang lakonan

PELAKON Shaheizy Sam memberitahu anak pertamanya iaitu Syeriff Samheizy sudah mula menunjukkan minat dalam bidang lakonan. Ini kerana anak pertamanya itu sering melakukan aksi serta mengayakan pelbagai karekter yang ditonton menyebabkan Sam mula menghidu bakat anaknya itu. Sam atau Shaheizy Sam Abdul Samad, 41, bagaimanapun berkata putera sulungnya itu masih belum mendapat sebarang tawaran lakonan disebabkan usia yang terlalu muda.

“Kalau nak cakap ikut jejak langkah memang Syerif paling ketara sebab dia suka menjadi semua orang, kalau tengok orang main bola dia nak jadi pemain bola sepak, tengok filem Polis Evo, dia nak jadi polis pula. “Dia nak jadi pelbagai karakter, dekat situ Sam nampak dia minat nak jadi pelakon dan Sam galakkan kalau dia minat. Buat masa ini dia masih belum pernah menerima tawaran berlakon lagi, mungkin masih kecil sebab usia dia pun baru enam tahun,” kata Sam.

Sumber: Mstar. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.