Masih dalam operasi cari bahan bukti, terkini forensik minta saksi kanak kanak lakonkan semula kejadian yang libatkan kes Zay Rayyan

Pada hari kesembilan operasi pencarian bahan bukti, seorang kanak-kanak yang dipecayai menjadi saksi kes bnh adik Zayn Rayyan Abdul Matiin telah membuat semula lakonan. Kanak-kanak itu menunjukkan arah di mana kali terakhir dia melihat kelibat arwh Zayn yang dipercayai berada pada 5 Disember lalu. Lakonan semula itu dijalankan sekitar jam 11.30 pagi, dari Blok R sehingga ke lokasi sekitar penemuan myt. Namun begitu, Harian Metro melaporkan bahawa pihak media hanya boleh mengambil gambar dan melihat dari jauh serta tidak dibenarkan menghampiri kawasan apartment itu. Klik sini untuk lihat video.

Lapor sumber lagi, lakonan semua itu dibuat berdasarkan dua saksi kanak-kanak yang juga rakan kepada mngs untuk mengesan sekiranya ada bukti baharu. Terdahulu, polis klasifikasikan pemergian adik Zayn Rayyan sebagai kes bnh selepas bdh siasat mendapati ada kelukaan pada leher dan badan kanak-kanak autisme itu. Zayn Rayyan ditemui di saliran air berdekatan takungan air 200 meter dari rumahnya di Apartmen Idaman, Damansara Damai, di sini, kira-kira jam 10 malam Rabu lalu.

Sumber: Lobak Merah. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.