Pernah dimalukan di anugerah berprestij, Zoey Rahman bakal bongkarkan individu yang malukan dia

Pelakon Zoey Rahman mendedahkan telah dimalukan di sebuah anugerah berprestij pada minggu lalu. Menerusi hantarannya di Instagram, dia juga memberitahu kejadian yang berlaku meninggalkan kesan yang mendalam buat dirinya. “Aku dimalukan di anugerah yang berprestige minggu lepas. Semoga menjadi pengajaran buat aku. Aku tak akan lupa sampai bila-bila. “Aku akan tunjukkan bukti si pelaku di next video. Semoga menjadi pengajaran buat aku dan korang semua!,” ujarnya. Klik sini untuk lihat video.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata warganet timbul tanda tanya tentang perkara yang berlaku. Malah, ada yang mendakwa video tersebut hanya sekadar strategi pemasaran. “Kenapa ni awak? Hopefully you tabah and okay. “Okay ke tu Zoey? Keep strong okay. “Sudah-sudahlah. Macam-macam trend marketing sekarang ni. “Harap-harap bukan plot twist, bukan marketing,” komen warganet.

Sumber: Xtra. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.