Moga ada rezeki untuk anak buat makan, lama dah tak dapat tawaran berlakon Aman Graseka mohon bantuan

Setelah beberapa tahun senyap daripada industri hiburan, pelakon Aman Graseka difahamkan sudah tidak lagi menerima tawaran berlakon daripada mana-mana syarikat produksi. Terbaharu, pelakon yang popular dengan siri drama ‘7 Hari Mencintaiku’ itu dilihat meminta bantuan rakan selebritinya, Sharifah Shahirah untuk menguar-uarkan mengenai kepayahan hidup yang dialaminya ketika ini. Menerusi tangkap layar yang dimuat naik Sharifah di Instagram (IG), Aman difahamkan berdepan dengan masalah kereta rosak yang menyukarkan dirinya untuk bergerak ke mana-mana.

“Kalau siapa nak bantu kawan kita pelakon dah lama tak kerja, ‘Saya minta bantuan di hari jumaat untuk belanja harian juga, kereta rosak tak dapat bergerak’. Kalau siapa ada lebih. Niat zakat pun boleh 10 ringgit seorang, sebab dah berbulan bulan rezeki berkurangan.” Perkongsian itu mendapat respon daripada wargamaya yang turut bersimpati dengan keadaan yang menimpa pelakon berusia 55 tahun tersebut. Dalam pada itu, terdapat juga warganet yang menasihati Sharifah untuk berhati-hati dengan mesej yang diterimanya itu kerana dikhuatiri dihantar oleh golongan ‘scammer’ yang mahu mengambil kesempatan di atas kesempitan orang lain.

Sumber: OhBulan. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.