Saling unfollow di laman ig, sekali ini pula respon dari Sharnaaz Ahmad

Pelakon Sharnaaz Ahmad enggan mengulas lanjut mengenai status hubungannya dengan aktres, Amelia Christie selepas dikatakan sudah saling berhenti mengikuti (unfollow) akaun media sosial. Ketika ditemui, Sharnaaz berkata dia tidak mahu berkongsi berlebihan mengenai kisah peribadi memandangkan usianya bukan muda lagi. Bagaimanapun, kata Sharnaaz, 40, hubungannya dengan Amelia dalam keadaan baik. “Unfollow? Tak tahulah, pertama kali saya tak boleh jawab.

Kalau yang itu, saya tak nak komen apa-apa. Fokus saya, kerjaya dan anak. Saya dan dia (Amelia) okey sahaja, berhubungan baik.Saya tak nak cerita apa-apa. Bila jadi apa-apa, macam ini lah, itulah. Saya pun tak pernah mengiyakan hubungan cinta dengan dia. Jadi tak boleh nak cakap putus. Biarlah. Saya pun sudah umur 40 tahun, nak bercerita pasal cinta macam merepek.” Dalam pada itu, pelakon Polis Evo 3 itu berkata, dia tidak menolak sekiranya diberi
rezeki untuk mendirikan rumah tangga buat kali kedua.

Katanya, keutamaan dia pada masa kini adalah anak lelakinya, Jebat Jayden yang bakal memasuki alam persekolahan. “Biarlah dulu pasal kahwin, lagipun saya pernah berkahwin. Ada ke jodoh selepas ini. Kalau ada rezeki, saya okey. Kalau takde, pun okey sahaja. Saya pun dah ada anak. Fokus saya cari duit dan keluarga memandangkan Jebat pun nak masuk sekolah. Terdahulu, Sharnaaz dan Amelia dikatakan sudah saling tidak mengikuti media sosial masing-masing sehingga mencetuskan spekulasi adakah hubungan mereka sudah berakhir.

Terdahulu, Sharnaaz pernah mendirikan rumah tangga bersama Nabila pada Mac 2017, namun berpisah pada bulan Julai 2020. Hasil perkahwinan, mereka dikurniakan seorang anak lelaki, Jebat Jayden, 6. Sumber: OhBulan. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.