Dah pergi bercuti sama sama, ramai yang pertikaikan bila Sharnaaz akui tak mengsahkan hubungan dia dengan Amelia Christie

Apabila anda merupakan seorang yang dikenali ramai, segala kelakuan serta tingkah laku anda pasti akan menjadi perhatian. Perkara ini sering terjadi kepada selebriti, sehinggakan hubungan percintaan mereka pun menjadi perhatian orang awam khususnya peminat mereka. Terbaru, dalam satu temu ramah, pelakon terkenal tempatan Sharnaaz Ahmad baru-baru ini tidak mengesahkan hubungannya dengan pelakon muda Amelia Christie meskipun mereka kelihatan sudah pergi bercuti bersama-sama.

Malah, banyak juga content yang dikeluarkan Amelia dan Sharnaaz berserta anaknya iaitu Jebat Jayden. Perkara itu ditanya apabila warganet dapat ‘tangkap’ bahawa Sharnaaz dan Amelia sudah tidak follow Instagram masing-masing. “Dah putus ke?”  Meskipun mereka kelihatan mesra bersama, namun warganet mempertikai mengapa pelakon filem Juvana itu tidak mengiyakan atau menidakkan hubungan mereka.

Malah, ramai juga warganet yang berspekulasi bahawa Sharnaaz masih lagi ‘dibayangi’ bekas isterinya iaitu Noor Nabila. Sumber: Lobak Merah. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.