Petik pasal isteri pertama dalam video, Mira teruk kena kritik dengan warganet

Selepas kemelut dan kontroversi mengenai perceraian akibat orang ketiga mendiam, Mira dan View Chin dikatakan sekali lagi menjadi perhatian warganet apabila Mira telah mengeluarkan satu kata-kata yang bikin warganet panas. Dalam video tersebut, Mira dilihat menyelongkar barang-barang di dalam beg View Chin sebagai salah satu content video dan dia tiba-tiba dilihat bertanyakan sesuatu berkenaan isteri lama ahli perniagaan itu. Klik sini untuk lihat video.

Perkara ini pastinya menjadi perbualan netizen dan ramai mula mengaitkannya dengan ‘kes lama’ yang terpalit di antara View Chin, Mira dan bekas isteri View Chin, Ah Moi yang ramai sedia maklum mengenainya. Mejengah ke ruang komen, warganet dilihat mengkritik dan memberi pandangan sinis terhadap pertanyaan yang diajukan Mira itu kerana dianggap ‘mengungkit’ mengenai hal berkenaan bekas isteri View Chin biarpun mereka dah lama berpisah.

Sumber: Lobak Merah. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.