Lepas putus terus tak jumpa, Zara Zya terkejut bila Hafreez Adam tanyakan khabar

SELEPAS┬álima tahun tidak bersua muka, pelakon Zara Zya terkejut apabila bekas tunangnya iaitu Hafreez Adam datang menyapa dan bertanya khabar semasa mereka sama-sama berada di majlis pelancaran program Ramadan Astro pada petang Khamis. Kata Zara atau nama penuhnya Zainurul Razia Mohd Zainuddin, 38, selepas membawa haluan masing-masing, mereka tidak pernah bertemu di mana-mana acara hiburan. “Sejak putus tunang, kami tak pernah langsung berjumpa dalam mana-mana program. Bukan mengelak tetapi memang acara yang kami hadiri berbeza.

“Namun, hari ini (Khamis) buat pertama kalinya kami bertemu di acara ini. Selepas bergambar beramai-ramai, dia ada bertemu saya, bertanya khabar dan itu sahaja, terkejut jugalah,” katanya. Meskipun hubungan cinta mereka terputus di tengah jalan, Zara berkata sentiasa bersikap profesional dan enggan mengenang kisah lalu. “Kami profesional dan tiada isu antara satu sama lain. Benda yang lepas biarkan berlalu. Kami berpisah pun bukan kerana isu besar kerana masing-masing ada jalan sendiri,” ujarnya.

Dalam pada itu, Zara berkata dia juga terbuka untuk bekerjasama bersama bekas tunangnya sekiranya diberikan peluang itu. “Bagi saya, tiada masalah kalau nak bekerjasama dengan dia kalau semua itu dilakukan atas dasar kerja. Sebelum ini ada juga tawaran untuk kami bekerjasama untuk projek drama tetapi tidak dpaat dilakukan atas sebab kekangan masa,” katanya. Pada Oktober 2019, Hafreez dan Zara mengikat tali pertunangan selepas berkenalan ketika bergandingan dalam drama Monalisa pada 2017. Namun hubungan mereka tidak kekal lama malah berpisah selepas sebulan bertunang.

Sumber: Mstar. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.