Ubai luah rasa sebak pertama kali laungkan azan pada anak sendiri, Shila Amzah dah selamat bersalin ank perempuan

SUAMI kepada penyanyi Shila Amzah iaitu Ubai memberitahu isterinya selamat melahirkan cahaya mata perempuan di Hospital Canselor Tuanku Muhriz Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM), Kuala Lumpur pada Khamis. Kata Ubai atau Muhammad Ubaidillah Mohd Zulkefli, 26, pengalaman dapat melaungkan azan selepas menyambut kelahiran puteri sulungnya adalah sesuatu perkara yang sangat luar biasa. “9 May 2024, Alhamdulillah, isteri saya (Shila Amzah) sudah selamat bersalin.

“Gugur air mata dan sebak melihat isteri bertarung nyawa demi cahaya mata tercinta. Pengalaman pertama kali melaungkan azan pada cahaya mata kami, sungguh luar biasa. Perasaan yang tak dapat saya ungkapkan,” katanya. Sebelum itu, Ubai berkongsi momen menyambut anak pertamanya di Instagram pada malam Khamis. Dalam pada itu, Ubai juga meluahkan rasa syukur atas rezeki yang dikurniakan oleh Allah SWT.

Malah personaliti media sosial itu turut berkongsi nama anak perempuannya. “Terima kasih ya Allah atas rezeki yang kau berikan pada kami sekeluarga. Cucu pertama arwah mak dah selamat dilahirkan. Mesti arwah mak gembira, takdir dan perancangan Allah itu sangat hebat. Akan kami jaga sehabis baik amanah dan rezeki yang kau berikan ini. Assalamualaikum puteriku, Rhea Akira,” jelasnya.

Untuk rekod Shila sah bergelar isteri kepada Ubai pada 5 Ogos tahun lalu. Sumber: Mstar. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *