Adira Suhaimi muat naik video beli burger naik buggy, sekali benda ni pula yang warganet risaukan

Penyanyi Adira Suhaimi jadi perhatian warganet apabila keluar rumah berdua sahaja dengan pembantu rumahnya. Menerusi hantaran di Instagram, Adira menaiki skuter buggy untuk membeli burger tidak jauh dari kediamannya. “Dekat je nak pergi dekat kedai Aceh malas nak bawa kereta.” Meninjau di ruangan komen, rata-rata warganet bimbang akan keselamatan Adira yang menunjukkan laluan kawasan rumah serta pemakaian barang kemasnya. Klik sini untuk lihat video.

Dalam pada itu, mereka turut berpesan untuk menaiki kereta supaya lebih selamat. “Hati-hati Ami (Adira) peragut bukan kira sekarang. Risau barang kemas Ami besar-besar.” “Risaunya ada yang memerhati. Hati-hati please. Jangan terlalu expose laluan keluar masuk rumah tu.” “Malam-malam naik kereta la Ami. Walaupun dekat.. risau. Pastu buka semua barang kemas risau ada yang ikut nanti. Buggy tu tak laju mana pun.

Sumber: OhBulan. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.