Luah rasa rindu, BCL titipkan ucapan sempena ulangtahun kelahiran Ashraf Sinclair buat ramai yang sebak

Penyanyi kelahiran Indonesia, Bunga Citra Lestari menitipkan ucapan istimewa sempena ulang tahun kelahiran Allahyarham suaminya, Ashraf Sinclair yang ke-45, pada Rabu. Bunga atau lebih dikenali sebagai BCL, 41, mengucapkan terima kasih kepada arwah suaminya atas semua kenangan dan memori indah sepanjang 12 tahun mereka bersama. “Selamat hari jadi di syurga. Saya rasa saya mempunyai begitu banyak kata untuk diucapkan, begitu banyak cerita untuk diceritakan… tetapi saya tidak tahu bagaimana untuk mengatakannya.

Apa yang boleh saya katakan hanyalah terima kasih. Terima kasih untuk semua detik-detik indah, semua cabaran yang kita lalui bersama, kegembiraan, gelak tawa, dan air mata yang kita kongsikan. Terima kasih untuk semua kenangan yang kita ada bersama.” Menurut pelantun lagu Cinta Sejati itu, Allahyarham merupakan insan yang istimewa bertakhta dihatinya dan orang-orang yang menyayanginya.

“Awak sangat bermakna bagi saya, dan bagi semua orang yang menyayangi awak. Semoga awak mempunyai sambutan yang indah ‘di sana’.” Untuk rekod, pengacara dan aktor dari Malaysia, Allahyarham Ashraf Sinclair telah menghembuskan nafas terakhirnya pada 18 Februari 2020 akibat serangan jantung. BCL dan Allahyarham Ashraf Sinclair bernikah pada 2008 dan dikurniakan cahaya mata lelaki, Noah Aidan Sinclair, 13. BCL kemudian mendirikan rumah tangga dengan Tiko Aryawardhana pada 2 Disember tahun lalu.

Sumber: OhBulan. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *