Ramai peminat ucap tahniah, Sekali Jue Aziz dedah siapa gerangan jejaka itu buat semua terkejut

Baru baru ini tular berita gembira menyatakan pelakon cantik manis ini sudahpun berpunya. Katanya Jue “Alhamdulillah.” Demikian tulis kenyataan ringkas pelakon, Jue Aziz dalam satu hantaran di Instagramnya yang turut disertakan dengan gambar dua individu duduk di pelamin dan kelihatan seperti baru sahaja selesai dengan majlis pertunangan. Hantaran itu sekaligus menuai pelbagai s.pekulasi dihujani komen warganet dan kenalan yang menitipkan ucapan tahniah kepadanya. Namun begitu, Jue bagaimanapun tidak menjelaskan dengan lebih lanjut mengenai hantaran itu, sama ada itu adalah dirinya atau bukan memandangkan wajah wanita dalam gambar berkenaan, ditutup dengan bunga.

Namun begitu, dalam hantaran terbaharunya, Jue memuat naik gambar tulisan tertera perkataan n.ephew atau anak saudara lelaki, disertakan dengan emoji hati dan bunga mawar di ruangan kenyataan. Cuba menghubungi Jue untuk mendapatkan kenyataan dan pengesahan daripadanya, namun belum menerima sebarang maklum balas. Pelakon filem H.antu Bonceng itu sebelum ini pernah berkahwin dengan pemuzik Indonesia, Bayu Daniels pada 9 Mac 2014 sebelum mengesahkan mengenai penc.eraiannya pada 2019. Perkahwinan mereka dikurniakan seorang cahaya mata bernama Darwish.

Jue Aziz Tampil Beri Penjelasan

Salam, how raya tahun ni?. Alhamdulillah kita diberi peluang beraya bersama org trsayang. Firstly, Jue nk terangkan kt sni mengenai pertunangan Jue tu betul ke x. Actually tu anak buah jue ada post smlm. Jue hanya bergambar ambk berkat kata org lah kan hehe atas pertunangan ank buah fifi and berangan ambk pic tak salah kan. Tak sangka plk jd kecoh mcm ni sbb pic tu pun xnmpk mcm org bertunang siap pegang bunga sma2 brsentuhan lg pun Jue ada post before tu pic anak2 buah Jue ni. Alhamdulillah Jue really appreciate Doa2 kalian n.onstop wish Dm Jue until now Mana lah tau berkat Doa2 tu smua jd kenyataan satu hari nnt dgn JODOH yg REAL.

Ada bagusnya jd mcm ni sbb ramai yg masih ingat Jue dh kawin or tak pernah kawin lg jd isu ni dapat clear kan kekeliruan status Jue single lg ok!. So kt luar sna xyah nk FR.USTRATED sgt kelakar jgk tgk comments korg betul2 make my day. Thx support Jue really ap.preciate wlaupun Jue dh lama menyepi xsangka masih lg ramai yg mengikuti perkembangan Jue. Se.condly Jue nk terangkan lg skali mengenai anak Jue-Darwish bukan hasil dr perkahwinan yg lepas ye. Jue ambk Darwish sbg anak angkat dr Jue belum berkahwin lg. Harap lps ni tiada lg salah inf.ormation yg bole buatkan sesuatu i.su itu menjadi lebih sen.sitive kpd sesengah pihak . Harap buat re.search dulu before keluarkan sesuatu statement yg se.nsitive. Sumber, online malaya

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.