Harga sampai RM1.50. BApa kepada murid tahun 1 ni luah rasa tidak puas hati dengan makanan dan harga yang dijual di kantin sekolah

Sekolah sudah kembali dibuka dan memang tak dapat dinafikan yang makanan yang dijual di sesetengah kantin harganya agak mahal. Bukan sahaja mahal malahan kuantiti makanan yang diberikan juga agak sedikit. Snenang cerita tak berbaloi untuk dibeli Baru baru ini, seorang bapa telah meluahkan rasa kurang berpuas hati dengan kuantiti dan harga makanan yang dipercayai dijual […]

Continue Reading

Dah 10 tahun kenal tapi tak pernah jumpa. Hari paling bahagia bertukar kepada hari yang tak diduga lepas gadis ini hembuskan nafas semasa tidur

Sebak sungguh kisah gadis ini. Tak sangka di hari bahagia, gadis yang diberi nama Izyan Qurratu Aini untuk ik4t tali pertunangan berakhir dengan hembusan nafas terakhir di kediamannya di Pahang. Ternyata kisah Izyan dikongsi oleh seorang sahabatnya iaitu Anis Nafisa di IG dengan memuat naik beberapa perkongsian sepanjang proses persemadian Izyan. Dalam perkongsian tersebut,ini ayat […]

Continue Reading

Akhirnya muat naik 5 video terbaru selepas 4 mbulan menyepi. Sugu Pavithra akhirnya buat kemunculan semula

Dahulu nama dia acap kali nama dia menjadi bualan rakyat Malaysia. Ini dia Sugu Pavithra,. Tak dinafikan pasangan suami isteri berbangsa india dalam bahasa melayu mendapat perhatian dan sering ditunggu ramai. Terkini Sugu Pavithra Setelah menyepi selama 4 bulan tanpa sebarang video di YT, Sugu Pavithra kembali . Bermula dengan video Briyani Kambing dan Salad […]

Continue Reading

Wanita ini mengatakan dia dihamilkan oleh angin. Akhir sekali habis terbongkar punca dia boleh hamil

Untuk pengetahuan anda pada pertengahan bulan Februari,neggara jiran kita iaitu Indonesia heboh tentang pengakuan seorang wanita bernama Siti Zainah yang mndkwa dihamilkan oleh angin. Siti akui dia hamil selepas satu jam dan kemudian melahirkan anak anak setelah angin bertiup ke dalam organ sul1tnya Selepas sahaja pihak berkuasa menjalankan siasatan,Siti sebenarnya bukan dihamilkan oleh angin yang […]

Continue Reading

Demi nak halalkan wanita yang disayangi sanggup kumpul RM20k untuk hantaran. Warganet pula sanggup komen macamni

Sudah menjadi adat, jumlah wang hantaran acap kali menjadi perbualan bagi pasangan yang mahu mendirikan rumah tangga. Namun begitu, semua itu bergantung kepada kerelaan hati bagi kedua dua pihak. Jika dilihat perkongsian videonya di Tiktok, lelaki ini memuat naik tentang adik lelakinya yang akan berkahwin dan sanggup mengumpul wang hantaran sejumlah RM20,000. Perkongsian berdurasi 20 […]

Continue Reading

Lama menghilangkan diri ahirnya Sugu Pavithra muncul kembali di laman youtube. Muat naik video baru sampai ada teruja nak cuba resipi baru dari Sugu.

YouTube channel yang mula dikenali ketika tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) tahun 2020 iaitu Sugu Pavithra, sudah lebih 4 bulan tidak memuat naik video masakan. Namun berita baik untuk para peminatnya, pada 20 Februari 2021, akaun itu kembali aktif berkongsi video baru. Ia dengan hantaran video masakan “Briyani Kambing & Salad Timun” yang menjadi menu comebacknya itu. Melalui video tersebut, […]

Continue Reading

Wanita ni bengang bila anak umur 1 tahun disaman oleh pengurusan kondo gara gara tidak pakai pelitup muka. Sekali ini kata kata dari Datuk Ismail Sabri.

Tindakan sebuah badan pengurusan kondominium di Ampang mengenakan dnda pnalti sebanyak RM 100 terhadap seorang bayi berusia satu tahun kerana tidak memakai pelitup muka sewaktu berada di dalam lif mengundang rasa tidak puas hati ibu bapanya.  “Merujuk perkara di atas, anda didapati tidak memakai pelitup muka ketika berada di dalam lif. Dukacita dimaklumkan anda telah […]

Continue Reading

Ameera Khan muat naik foto berhijab separuh nampak macam wanita arab. Sekali tiba tiba Neelofa komen dekat gambar tu buat ramai yang teruja

Seperti yang kita tahu, ahli keluarga Noor Neelofa sememangnya mempunyai campuran dari Arab dan disebabkan itu kesemua mereka cantik-cantik belaka. Ameera yang kini sudah berusia 21 tahun kelihatan cantik ketika menggayakan tudung separuh menampakkan bahagian hadapan rambutnya. Rata-rata komen yang ditinggalkan turut mengatakan Ameera saling tak tumpah seperti gadis Turki! Memang la ada iras, tengok […]

Continue Reading

Nenek terpaksa jual pinggan mangkuk untuk sara diri. Bila dapat sampul disangkakan duit bila buka termenung nenek ni bila tengok isi dalam tu.

MENCARI rezeki dengan berniaga tepi jalan bukannya mudah. Kadang-kadang laku, kadang-kadang tiada seorang pun pelanggan yang datang untuk membeli. Lebih-lebih lagi musim wabak pandemik ketika ini, ramai yang terpaksa keluar mencari nafkah, meskipun hanya berjualan barangan yang ada di rumah termasuk pinggan mangkuk. Barangkali terdesak memerlukan duit untuk kelangsungan hidup, barang yang ada terpaksa dijual. […]

Continue Reading

Wujud group riak apa hari ni di laman fb. Tak boleh berdiam akhirnya Ustazah Asma Harun tampil bersuara lantang bagi komen tentang group tu buat warganet terkedu.

PETALING JAYA – Pendakwah bebas terkenal, Ustazah Asma’ Harun menasihati secara terbuka kepada sebuah akaun kumpulan Facebook agar tidak menggunakan perkataan riak untuk tujuan bergurau. Menerusi perkongsiannya di Facebook hari ini, Ustazah Asma’ menegur pentadbir kumpulan “Riak Apa Hari Ini” supaya menukar nama atau terus menutup kumpulan itu yang disifatkan mengindahkan perbuatan riak. “Mohon admin […]

Continue Reading