Baru je umumkan bakal berkahwin tak lama lagim. Kali ni Sharifah Sakinah dedahkan berita duka. Rupa rupanya kekasih dia disahkan positif covid19.

Menerusi satu perkongsian di Instagram sebentar tadi, pelakon Sharifah Sakinah berkongsikan khabar duka menimpa teman lelaki, Michael Hansen. Menurut Sakinah, kekasihnya yang merupakan lelaki warga Sweden itu disahkan positif Covid-l9. Dalam entri tersebut, Sakinah turut mendoakan agar kekasihnya itu segera pulih. Difahamkan Michael kini berada Sweden selepas pulang menyambut perayaan Krismas bersama anak-anak. Dalam pada itu, Sakinah […]

Continue Reading

Sharifah Sakinah muat naik video ank Michael semua teruja tengok ayah nak kahwin lagi. Tapi ada benda lain pulak yang warganet perasan.

Hampir setiap hari ada sahaja cerita mengenai pelakon, Sharifah Sakinah yang sedang hangat menjalin hubungan cinta. Ia dengan jejaka Sweden iaitu Michael Hansen sejak beberapa bulan lalu. Baru-baru ini, terdapat segelintir individu mempersoalkan hubungannya dengan Michael Hansen. Selain mendakwa dia sebagai ‘perampas’ suami orang. Bagaimanapun, hal itu telah disangkal oleh Sakinah sendiri. Selain itu, Sakinah […]

Continue Reading

Heboh dikatakan Sharifah Sakinah kacau rumah tangga orang lain. Sekali kekasih kepada Sakinah jelaskan hal sebenar yang berlaku ekoran isu tersebut menjadi bualan warganet

Kekasih Sharifah Sakinah, Michael Hansen menafikan dakwaan pelakon wanita itu permpas dan pemu-snah rumah tangga orang.Michael menegaskan dia tidak pernah menjalin hubungan sulit bersama Sakinah sepanjang mengenalinya.Sebaliknya hubungan perkahwinan bersama dengan bekas isterinya itu telah berakhir sebelum bertemu dengan Sakinah. “Merujuk kepada khabar angin yang tersebar di media sosial sejak kebelakangan ini, saya ingin menjelaskan […]

Continue Reading

Sharifah Sakinah buat perkongsian satu video kena peluk dan harap PU tak marah dia. Sekali warganet tegur dan ini respon dari Sharifah Sakinah sendiri

Tidak pernah sunyi daripada isu-isu panas, itulah dia pelakon dan selebriti tempatan Sharifah Sakinah. Baru sahaja timbul isu dirinya dikatakan peramps lelaki dan itu sudah disangkalnya, kini sebuah video tarian yang baru dimuat naik pula menimbulkan rasa tidak senang buat peminatnya. Sudah menjangkakan dirinya bakal dikritik, Sakinah pada kapsyen menyatakan agar PU tidak marah dengan […]

Continue Reading

Terkini Sharifah Sakinah dikatakan rampas suami orang. Sekali tiba tiba Mat Salehni tampil bongkarkan cerita sebenar buat warganet tergamam. Rupa rupanya ini status terkini lelaki tu.

Kekasih Sharifah Sakinah, Michael Hansen menafikan dakwaan pelakon wanita itu permpas dan pemsnah rumah tangga orang. Michael menegskan dia tidak pernah menjalin hubungan slit bersama Sakinah sepanjang mengenalinya. Sebaliknya hubungan perkahwinan bersama dengan bekas isterinya itu telah berakhir sebelum bertemu dengan Sakinah. “Merujuk kepada khabar angin yang tersebar di media sosial sejak kebelakangan ini, saya […]

Continue Reading

Hubungan dengan mat salleh masih jadi bualan ramai. Terkini Sharifah Sakinah dedahkan dia tetap akan kahwin walaupun keluarga cakap tak boleh. Rupanya ini yang terjadi.

Hubungannya dengan jejaka Mat Saleh hangat diperkatakan, pelakon Sharifah Sakinah mendedahkan menerusi satu program akan menamatkan zaman jandanya dengan jejaka dari Sweden, Michael Hansen pada 28 Mei tahun hadapan. Menerusi Melodi sebentar tadi, Sakinah mengesahkan perkhabaran gembira itu namun buat masa ini tidak dapat dipastikan lagi sama ada majlis perkahwinan mereka akan di adakan di Kuala Lumpur […]

Continue Reading

Sharifah Sakinah ajak bakal suami peluk islam kalau nak kahwin banyak. Selamba je Michael boleh jawab macam ni.

Hubungan cinta pelakon Sharifah Sakinah dengan kekasihnya dari Sweden bernama Michael Hansen bukan rahsia lagi. Terbaharu, Sakinah seperti memberi hint dan dalam masa yang sama dalam nada gurauan meminta Michael untuk memeluk Islam jika hendak berkahwin lebih dari satu. “Berani nak kawin 3-4? @michael_hansen79 convert lah boleh kawin banyak,” katanya. Sakinah berkongsi perkara tersebut di […]

Continue Reading

Tular gosip tentang Sharifah Sakinah dah kahwin. Akhirnya Sharifah shahira tampil bongkarkan sesuatu tentang Sakinah buat warganet tergamam.

Tular gosip tentang Sharifah Sakinah dah kahwin. Akhirnya Sharifah shahira tampil bongkarkan sesuatu tentang Sakinah buat warganet tergamam. Pelakon, pelawak dan penyampai radio Sharifah Shahira mengakui tidak tahu menahu mengenai dakwaan adiknya Sharifah Sakinah sudah berkahwin seperti yang diperkatakan warganet. Sharifah Shahira atau lebih mesra dipanggil Shiera itu ketika dihubungi Gempak berkata, dia termasuk anggota […]

Continue Reading

Heboh Sharifah Sakinah kahwin. Sharifah Shahira dedahkan sesuatu ekoran hubungan Sharifah Sakinah dengan lelaki tersebut yang menjadi bualan warganet

Pelawak,pelakon dan penyampai radio Sharifah Shahira mengakui tidak tahu menahu mengenai dkwaan adiknya Sharifah Sakinah sudah berkahwin seperti yang diperkatakan warganet .Sharifah Shahira atau lebih mesra dipanggil Shiera itu ketika dihubungi Gempak berkata, dia termasuk anggota keluarga lain tidak pernah tahu Sakinah sudah menamatkan zaman janda. “Ya ke? Sumpah saya tak tahu dia dah berkahwin […]

Continue Reading

Mengejutkan baru je 4 bulan berpisah rupanya Sharifah Sakinah dah jumpa pengganti. Terkejut rupa rupanya ini jejaka tersebut.

KUALA LUMPUR: Berkongsi tarikh lahir sama, pelakon, Sharifah Sakinah, 31, semakin rapat dengan seorang jejaka Inggeris. Tanpa berselindung, Sakinah berkata, dia menyenangi jejaka berusia 41 tahun, bagaimanapun tempoh perkenalan masih terlalu awal untuk ditafsirkan. Mengulas kehidupan selepas berpisah pada Mei lalu, Sakinah berkata, dia lebih memandang ke depan dan telus. “Saya gembira dengan apa dilalui […]

Continue Reading