Perangai masih sama dari dulu, Abby Abadi kongsi gambar bersama ahli kumpulannya Elite

Memang tak asing lagi kita dengan pelakon gerak khas ini. Pelakon, Abby Abadi menzahirkan rasa syukur selepas berkesempatan untuk berkumpul semula bersama seluruh anggota kumpulan wanita popular yang pernah dianggotainya satu ketika dahulu, Elite untuk sebuah program televisyen baru-baru ini. Menurut Abby, kesemua mereka masih mempunyai perangai dan sikap yang sama seperti mana diawal perkenalan mereka sejak 27 tahun yang lalu. Katanya lagi, pertemuan tersebut juga sarat dengan perkongsian kisah-kisah serta momen-momen lama sepanjang mereka bersama kumpulan tersebut.

Katanya “Alhamdullillah Elite. Dapat berkumpul bersama hari ini untuk program Nona (ulang tahun ke 38, TV3). Terima kasih kerana sudi jemput Elite. Amat kami hargai. “Sedar tak sedar dah 27 tahun dah Elite rupanya ya. Syukur. Bila ditanya tentang kenangan-kenangan dulu, alahai, terkenang-kenang hehe. “Perangai pun masih sama, ada sikit je berubahnya haha. Masih comel-comel semua hihi. Masih sihat, masih gigih bekerja, masih boleh bersembang dan beriang ria macam dulu kala ye,” tulisnya.

Perkhabaran tersebut dikongsikan sendiri oleh pelakon drama, Gerak Khas itu menerusi sebuah hantaran di laman Instagram. Dikesempatan itu juga, Abby turut menitipkan nasihat buat kesemua sahabat-sahabatnya itu untuk sentiasa mendekatkan diri dengan Allah SWT untuk menjadi umat Islam yang lebih baik. “Apapun jangan lupa, berterima kasih pada ALLAH untuk umur yang panjang ini sahabat-sahabat. Kita sama-sama terus berusaha perbaiki diri ok sayang-sayangku semua. “Dah merasa semua kan? Jadi serah diri pada ALLAH untuk masa depan yang lebih baik ya. Bukan hanya untuk dunia, tapi untuk akhirat juga. Love U All Lillahi Taala. Dunia wal Akhirat,” kongsinya lagi.

Melihat di ruangan komen, rata-rata warganet turut menzahirkan rasa teruja dan berharap agar persahabatan mereka berkekalan hingga ke akhir hayat. “Peh, dulu minat gila dengan Elite ni Ya Allah. Rasa diri dah tua pula. “Mesti tengok ni nanti dalam Nona. Kumpulan asal Elite. Masih cantik semuanya dan masih aktif lagi dalam dunia seni. “Semua cantik-cantik. Suka tengok dari dulu. “Sekejap je masa berlalu kan Tapi tetap cantik-cantik semua macam dulu. “Alhamdulillah semua dapat berkumpul ramai-ramai. Sukanya tengok,” antara komen-komen warganet di Instagram.

Sekadar informasi, selain Abby, Elite juga turut dianggotai oleh Azza, Sasha Saidin, Watie Sadali dan Linda Rafar. Elita memulakan debutnya didalam industri seni tanah air pada tahun 1995 sebelum menerbitkan album pertama mereka pada tahun 1996. Antara lagu-lagu yang mencetuskan fenomena pada ketika itu adalah seperti G.I.G, Manisnya Senyumanmu, Tamparan Wanita dan banyak lagi. Sumber Media hiburan