Fazura luah sudah lama bergantung pada pil tahan sakit, Rupanya ini yang berlaku pada Fazura

Siapa tak kenal dengan pelakon cantik jelita ini. Gara-gara i.nsiden ters.adung b.esi lampu sorot, t.ulang kaki kiri Nur Fazura mengalami ker.etakan dan memaksa dia bergantung kepada pil penahan s.akit sejak dua minggu lalu. Menurut pelakon dan penyanyi itu, dia dinasihatkan oleh doktor untuk memakai pendakap gentian kaca bagi mengelakkan keadaan kakinya yang memb.engkak itu menjadi lebih t.eruk. Entah macam mana boleh tak perasan hingga tersadung kaki.

Memang s.akit namun pada awal saya sangka tiada apa-apa yang serius. “Tak lama selepas tu kaki kiri saya mula jadi kebiru-biruan serta membengkak. “Apabila suami bawa berjumpa doktor, saya dimaklumkan ada r.etakan dan diminta memakai pendakap fiberglass,” katanya. Bagaimanapun, Nur Fazura, 38, berkata demi komitmen kerja dia terpaksa mengi.ngkari nasihat diberikan doktor itu buat sementara waktu. Menurut isteri pelakon Fattah Amin itu, alasannya, kerana perlu terbang ke Jakarta, Indonesia dalam waktu terdekat demi memenuhi undangan kerja. “Saya sepatutnya tak boleh nak l.asak sangat. Lepas pulang ke Malaysia akan buat ramwatan susulan,” katanya.

Pemilik nama penuh Nur Fazura Sharifuddin itu ditemui pada sidang media pengumuman Konsert Faztival Fazura 2022 di sebuah hotel di ibu kota, baru-baru ini. Pada majlis tersebut, pelakon Gol dan Gincu itu yang sering memakai kasut bertumit tinggi dilihat tampil dengan kasut bertumit rata hingga disangkakan sedang berbadan dua. Bagaimanapun, Nur Fazura yang juga pelakon KamiHisteria itu menafikan dia kini sedang hamil anak kedua dan menjelaskan penampilannya berkasut sukan itu ekoran kakinya c.edera.

Kata Nur Fazura dia dan Fattah memang merancang untuk menambah zuriat selepas merealisasikan beberapa projek ketika ini. “Mungkin hujung tahun lah kut. Kalau boleh nak sepasang, lelaki dan perempuan. Tapi rezeki Allah, kami terima saja mana-mana dan berharap mereka membesar menjadi anak yang soleh dan solehah,” jelasnya.

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.