Muat naik video sambut hari lahir Amyra Rosly, sekali ini pula yang warganet perasan dalam video tu

Umum mengetahui bahawa Amyra Rosli adalah seorang pelakon yang disayangi ramai dan merupakan isteri kesayangan kepada pelakon Amar Bahrain yang juga pelakon yang serba boleh dan pasangan tersebut memang bersih dari sebarang kontroversi. Terkini, Amyra Rosli telah menyambut ulang tahun kelahirannya dan apabila meninjau akaun Instagram Amar Baharin, telah dikongsikan satu video yang memaparkan Amar Baharin bersama 2 anaknya, Aqif Anaqi dan Ayra Aryssa menyambut ulangtahun kelahiran Amyra Rosli itu bersama-sama. Untuk makluman semua, tahun ini merupakan ulangtahun kelahiran Amyra yang ke 31 tahun. Walaupun sambutan yang dibuat itu adalah sangat ringkas tetapi ianya tetap bermakna kerana suami dan anak- anak amyra berada di sisinya untuk sambutan itu.

Apa yang menarik perhatian ramai adalah kek yang disediakan untuk sambutan hari lahir Amyra itu yang berbentuk bunga ros dan berwarna merah jambu meraih perhatian ramai dan kek sebiji lagi yang agak istimewa yang mana nasi lemak berlauk udang dan telur rebus diletakkan di sekelilingnya hirisan timun dalam bentuk bulat seperti kek. Menjengah ke ruangan komen, ramai warganet yang mengucapkan selamat hari lahir kepada Amyra dan tida kitang juga yang mendoakan kesejahteraan amyra. Selain itu ada juga yang memuji walaupun pemakainan yang ringkas tetapi amyra tetap cantik. Klik sini untuk lihat video.

Komen Warganet:

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Sumber, https://www.instagram.com/amarbaharin/. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.