Dikatakan sambut halloween, sekali Fasha Sandha tampil bersuara

Baru-baru ini, pelakon Fasha Sandha berkongsi beberapa foto di media sosial yang menunjukkan dirinya mengenakan kostum menyerupai watak Maleficent lakonan Angelina Jolie, dalam sebuah majlis yang berlangsung di kawasan perumahannya.

“Halal Haram Semua Takda Beza Dah”

Di ruangan komen, rata-rata warganet tampil memberikan teguran terhadap pelakon ini yang didkwa telah menyambut perayaan Halloween. “Halal haram semua takda beza dah. “Haram tetap haram kita tidak boleh sambut dan meraikan.. “Mommy tak rasa apa-apa ke pakai tanduk menyerupai 👿?. Tanya jer, jangan sentap. Bila post ofcoz akan ada yang komen..” Kita jangan tunjuk sangat yang kit ani cetek agama. Tak salah sesame Islam saling menegur. Tak sanggup ditanya di akhirat nanti.”

Balas Komen Warganet

Dalam pada itu, Fasha dilihat turut membalas komen warganet dengan meminta mereka untuk berikan bukti jika benar dia menyambut Halloween. “Ada bukti kitorang celebrate Halloween ke? Atau macam mana? Sekarang saya nak cakap kat awak, tak baik fitnah..”-Balas Fasha. Sumber, Murai.my

PERHATIAN, Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.