Lama mendiamkan diri terkejut bila tiba tiba Hana Azraa dedah dia dan keluarga masih diganggu oleh bekas suami

Bekas isteri PU Abu, Hana Azraa mendedahkan dia dan keluarga masih diganggu oleh bekas suaminya, pencetus ummah (PU) Abu. Menerusi IG story Hana, dia memaklumkan sudah hilang kesabaran apabila bekas suaminya itu telah menganggu ahli keluarganya dengan menghantar mesej kepada kakaknya. Jelasnya, dia meluahkan rasa pelik mengapa PU Abu masih mencari ‘pasal’ meskipun sudah bahagia bersama isterinya dan dia menegaskan tidak teragak-agak untuk mendedahkan sisi buruk dan rahsianya kepada umum jika dia terus melakukan gangguan. “Dia tangkap layar bos gambar saya dengan….Kemudian hantar dekat mak saya. Dalam Instagram dia bukan main julang bidadari syurga dia. Rapi kehidupan sebenar masih lagi kacau saya dan keluarga.

“Cukup-cukup lah ganggu mak saya. Rasanya macam dah bahagia sangat kan? Kenapa perlu kacau mak saya! Berhenti lah sebelum saya buka semua cerita sebenar, sabar saya ada hadnya. “Kesian isteri awak. Awak dah gunakan dia dekat media sosial. Tapi hakikat sebenar awak kacau habis keluarga saya. Talak tiga dah Abu Sufyan, sudah langkah ke hadapan!” ujarnya. Bukan itu sahaja, rupanya Hana sudah lama merahsiakan perkara tersebut kepada umum dan dia terpaksa mendedahkan kepada umum kerana tindakan PU. Abu sudah melampaui batas.

Katanya, bekas suaminya itu telah mempergunakan adiknya dan berani hadir ke hotel yang didiami Hana pada ketika ini. Terdahulu Dalam hantaran itu, PU Abu meluahkan rasa sebak apabila ingat kembali liku di dalam rumah tangga mereka. Dia mengucapkan syukur wanita hebat seperti isterinya sentiasa berada di sampingnya selama ini. Katanya lagi, jika wanita lain mungkin sudah lama dia ditinggalkan namun isterinya sangat sabar dan meredhai segala keputusan suami. Meninjau ke Instagram Story, pendakwah ini turut meluahkan kata-kata romantis penghargaan kepada isterinya itu.

Alhamdulilah baguslah kalau macam tu kan? Semoga perkahwinan pasangan ini kekal bahagia sehingga ke akhir hayat. Terdahulu Kontroversi rumah tangga Pencetus Ummah (PU) Abu Sufyan Mokhtar sebelum ini pernah mendapat perhatian ramai selepas isteri kedua, Hana Azraa mendakwa sudah berpisah dengan PU Abu. Selain itu, ada spekulasi mengatakan PU Abu kembali rujuk bekas isteri pertama iaitu Ain Afini. Sumber, Instagram @hanaaazraa.

Walaupun banyak benda yang jadi tapi isteri tetap setia, Pu Abu dedahkan sesuatu pasal isteri buat ramai yang mendoakan. Nama pendakwah bebas, PU Abu sebelum ini pernah menjadi bualan ramai selepas dia bertindak melepaskan isteri, Ain Afini, yang sedang hamil demi menikahi seorang janda. Namun perkahwinan dengan isteri barunya tak tahan lama apabila mereka sah berpisah tak lama selepas itu. Lama tak dengar cerita, hari ini PU Abu atau nama sebenarnya Muhammad Abu Sufyan Mohd Mokhtar mendedahkan dia dan isteri, Ain Afini bakal menimang cahaya mata ketiga. Dalam hantaran itu, PU Abu meluahkan rasa sebak apabila ingat kembali liku di dalam rumah tangga mereka.

Dia mengucapkan syukur wanita hebat seperti isterinya sentiasa berada di sampingnya selama ini. Katanya lagi, jika wanita lain mungkin sudah lama dia ditinggalkan namun isterinya sangat sabar dan meredhai segala keputusan suami. Meninjau ke Instagram Story, pendakwah ini turut meluahkan kata-kata romantis penghargaan kepada isterinya itu. Alhamdulilah baguslah kalau macam tu kan? Semoga perkahwinan pasangan ini kekal bahagia sehingga ke akhir hayat. Terdhulu Kontroversi rumah tangga Pencetus Ummah (PU) Abu Sufyan Mokhtar sebelum ini pernah mendapat perhatian ramai selepas isteri kedua, Hana Azraa mendakwa sudah berpisah dengan PU Abu. Selain itu, ada spekulasi mengatakan PU Abu kembali rujuk bekas isteri pertama iaitu Ain Afini.

Kredit, Instagram _sufyanmokhtar. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.