Baru 3 bulan bernikah, isteri kecewa lepas dapat tahu suami ada hubungan dengan jejaka lain dan ini tindakannya

Seorang wanita di Indonesia mendedahkan perkahwinannya berakhir dengan kesedihan apabila dia mendapat tahu rupanya si suami menyukai kaum sejenis.

Rupanya suami g.4y

Menerusi video yang dimuat naik oleh seorang pengguna dikenali sebagai Azinomu di TikTok, menddahkan rumah tangga yang dibina selama tiga bulan berakhir begitu sahaja selepas mendapat tahu bahawa suaminya bernafsu s.0ngsang (g.4y). “Momen yang ditunggu tapi menghancurkan mental aku. Sebumbung tapi rasa sendiri. Ketika duniaku berasa seperti hendak runtuh, tak ada malam tanpa tangisan. Hampir gila. He’s not love me, but him.”

Hendak dijadikan cerita, pada suatu hari suaminya sakit teruk sehingga berat badannya menurun dengan drastik dan menjaganya sehingga sembuh. Bagaimanapun, dia tidak menddahkan sakit suaminya itu. Tiga bulan kemudian, dia mendkwa bahawa suaminya tidak melayannya sebagai seorang isteri. Malah, dia sudah tidak sanggup berhadapan tingkah laku suaminya yang tidak mahu berubah.

Susulan daripada itu, si isteri membuat keputusan untuk berpisah dengan suaminya dan perkara tersebut disokong oleh ahli keluarga serta sahabat. Terima kasih abang, setidaknya awak dah ajar saya supaya menjadi lebih sabar dan kuat. Sumber, Oh Bulan