Sampai ada yang cakap badan belakang Sajat macam lelaki, Akhirnya Sajat akui sesuatu buat ramai terhibur

Umum ramai kenali dengan individu ini. Sejak Sajat berhijrah ke Australia, makin ramai warganet yang rajin mengikuti perkembangan terbarunya ni di laman sosial. Malah, setiap kali dia buat live memang ramai yang menonton sebab nak tengok gelagatnya. Macam baru-baru ini, salah seorang warganet telah memuat naik rakaman live Sajat yang menunjukkan dia sedang membasuh pinggan.

Di dalam video tersebut, Sajat yang memakai baju singkat berwarna hitam itu telah membelakangkan kamera menampakkan susuk tubuh belakang badannya. Sambil membuat siaran langsung, Sajat turut membaca komen-komen yang diberikan oleh pengikut yang join live tersebut dan salah satu komen dari warganet jelasnya telah membuatkan dia rasa berang.

Sajat membacakan komen tersebut yang mengatakan belakang badannya itu menyerupai jantan dan ekoran ini usahawan kontroversi ini telah menempelak semula warganet tersebut dengan berkata. Memang jantan, memang lahir jantan pun lepastu tukar jadi p0ndan. Memang kita p0ndan pun. Kenapa? Sakit hati?”

“Suka Sajat sekarang”

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet mengatakan yang mereka suka dengan Sajat sekarang yang lebih positif dan jujur berbanding ketika dia di Malaysia dulu. Ramai yang terhibur dengan respon pedas Sajat ni. Selain itu, ada juga warganet yang mendoakan agar Sajat terbuka hati dan dapat berubah semula ke fitrah asalnya. Biasalah Sajat macam mana pun mesti akan ada komen negatif dari orang, yang penting chill je okay. Sumber, lobak merah