Berang terhadap sebuah portal berita ni, kini Sharnaaz Ahmad pula ditegur oleh warganet

Pelakon, Sharnaaz Ahmad sebelum ini pernah meluahkan rasa berang terhadap sebuah portal berita yang dikatakan telah memutar belit kenyataannya berhubung isu seorang pendkwah, Ustazah Afifah yang menggelar suami dyvs kerana membenarkan doktor lelaki melihat kemlvan isteri ketika melahirkan anak.

Tegur Portal Berita

Menerusi ciapan di Twtt3r, Sharnaaz dilihat memberikan amaran terhadap pihak portal berita berkenaan untuk tidak ‘putar belit’ apa yang diperkatakan olehnya. “Aiseh, jangan main putar apa yang keluar dari mulut aku ni mat. Satgi hang yang makan penendang aku.”-Ciapan Sharnaaz.

‘Nak Marah Pun…’

Tambahnya lagi, pelakon filem Juvana ini turut membalas komen seorang warganet yang dikenali sebagai @Khatulistiwa Anak Watan, memintanya untuk tidak ‘berlagak sams.3ng’ serta menjaga percakapan dengan baik. ‘Nak marah pun tak sampai hati. Iye lah abanggg.‘-balas Sharnaaz.

Sebelum ini, Sharnaaz menerusi InstaSt0ries meluahkan rasa berang terhadap kenyataan yang diberikan oleh Ustazah Afifah berhubung isu bersalaman dengan artis dikatakan boleh merosakkan roh dan jiwa. Walaubagaimanapun, Sharnaaz menyatakan bahawa beliau bersabar daripada memberikan sebarang kata kata kesat terhadap pendakwah berkenaan. Sumber, Awattsyeikhnetwork

Dah tak ada apa apa perasaan, Shila Amzah bongkar ini yang dia rasa bila cakap nama Sharnaaz Ahmad

Penyanyi Shila Amzah berkata dia tidak lagi mempunyai apa-apa perasaan terhadap bekas kekasihnya, Sharnaaz Ahmad. Memetik Astro Gempak, Shila berkata dia sudah pun move on dari kisah lalu dan tidak kisah untuk menyebut nama aktor itu di khalayak umum jika ada keperluan. “Sebenarnya, hal itu mudah, apabila kita sudah move on, semua perasaan akan hilang, even perasaan benci sekalipun tak akan ada.“ “Bila kita sudah move on, takkan ada secebis sisa rasa apa pun terhadap bekas kekasih kita. Bila orang nak sebut nama Sharnaaz even saya sedang sebut nama dia sekarang… I don’t feel anything,” katanya. Dalam pada itu, Shila berkata dia tidak mempunyai masalah dengan bekas kekasihnya itu dan tidak kisah jika ada peminat menyebut nama Sharnaaz.

“Saya tak kisah pun… secara profesionalnya atau peribadi, saya tiada masalah dengan Sharnaaz. Selalu sahaja saya bergurau dengan fans kalau mereka ada sebut nama Sharnaaz. Saya macam tak mengapalah, asalkan korang happy sudahlah ek,” katanya. Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Sumber, Gempak.