Tular video Hannah Delisha jadi model, tapi reaksi suami dia buat ramai yang teruja

Walaupun sudah mendirikan rumah tangga, Hannah tetap aktif berlakon dan memilih untuk menjadikan rumah tangganya sebagai sesuatu yang privasi sehingga jarang berkongsi momen bersama suami tersayang, Imam Shah. Namun, pada malam pelancaran koleksi terbaru jenama pakaian Bulan Bintang, pelakon asal Singapura itu telah menjadi salah seorang duta untuk jenama tersebut bersempena Aidilfitri tidak lama lagi. Apa yang menjadi tumpuan ramai sudah tentu sokongan suami yang memberi standing ovation sewaktu isteri tercinta catwalk di atas pentas dan menberikan flying kiss buatnya. Klik sini untuk lihat video.

Momen romantis itu telah dirakam dan dikongsikan ke media sosial sehingga menjadi perbualan peminat mereka. Rata-rata memuji pasangan selebriti ini yang tetap sweet sehingga mendapat sorakan ramai ketika acara berkenaan. Mereka juga mendoakan agar pasangan ini terus berkekalan hingga ke Jannah kerana tumpang bahagia melihat mereka berdua begitu serasi. Selain dari Hannah Delisha, beberapa artis popular turut menjadi duta untuk koleksi terbaru jenama Bulan Bintang seperti Nadhir Nasar, Daiyan Trisya, Beto Kusyairy, Shukri Yahya dan beberapa lagi selebriti Tanah Air. Kredit Oh Media. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Tular video suami betulkan tudung Hannah, ramai yang kagum dengan suami Hannah Delisha sebab jaga aurat isteri. Menerusi satu perkongsian video yang dikongsikan di tiktok user3211227123278, Menunjukkan suami kepada artis selebriti terkenal iaitu Hannah Delisha dimana suaminya membetulkan tudung Hannah agar kelihatan rapi dan mentutup aurat. Perkongsian ini berjaya jadi perhatian warganet terutamanya di tiktok. Ramai kagum dengan sikap suami Hannah Delisha kerana peka dan sentiasa menjaga aurat isterinya membetulkan rambut daripada terdedah. Walaupun ia dianggap ‘simple’, tetapi ia suatu perkara yang sangat bermakna buat setiap isteri dan boleh didefinikasikan seorang wanita akan menjadi ratu di tangan lelaki yang tepat. Klik sini untuk lihat video.

“untungnyaa dpt suami baik. smoga kekal till jannah..” “Suami y btul betul mmbimbing isterinya ialah mmberi spenuh Perhatian walaupun seinci..”-komen salah seorang warganet. @Winaa94: cantik sgt kak hannah ni, suka part senyum tu. rezeki Allah utk kak hannah dpt suami yg menjaga aurat isteri. Alhamdulillah. @Cik Jamella: sweetnye! tggu la kalau dpt suami bila dpt msuk syurga satu hari nnt. @Ida berink: masha allah sweet jer dorang. @Shaiey_Eidah: Alhamdulillah! @Salihah Aziz: masyaallah suami yang menjaga aurat isterinya. semoga mereka bahagia dunia akhirat. @andesja klaka: comel cute sgt hannah delisya ni. @ritaferysha: untungnyaa dpt suami baik. smoga kekal till jannah. @INAI&DakwahCreator: Suami y btul betul mmbimbing isterinya ialah mmberi spenuh Perhatian walaupun seinci.

@FA: Abg topi tu tepi lah sikit. @Azziey Azziey-s: bhgia kn diaorg. @silent__: mmg la bini dy hannah delisha kot. @eijumdzen2707: sweetnye suami Hannah. @ezahawang: masyaAllah contoh seorang suami menjaga aurat isteri. @jaa: alhamdullillah, rezeki dpt suami yg baik dan bertggjuwb. Rata-rata warganet mendoakan kebahagian kedua selebriti ini semoga hubungan mereka berkekalan hingga ke syurga.