Tak perlu nak explain. Tiba tiba tular Imam Shah dan Hannah Delisha macam ada konflik. Terkejut rupanya ini yang terjadi.

Walaupun jarang berkongsi kisah peribadi, namun para peminat suka untuk mengikuti perkembangan pasangan suami isteri itu. Pada 18 April 2021, akaun Instagram peminat Imam Shah telah memuat naik satu video yang mempamerkan aksi Hannah dan Imam. Hantaran tersebut menunjukkan mereka sedang bertengkar, ops! Bagaimanapun, ia adalah satu babak lakonan untuk sebuah drama yang menampilkan mereka […]

Continue Reading

Cantik betul. Suami muat naik video Hannah Delisha. Ramai yang terpesona sampaikan ada yang tak puas tengok.

Kisah pelakon dan penyanyi Hannah Delisha, 25, dan ibunya Noor Ashikin Ahmad sudah reda apabila tidak ada lagi rantaian cerita yang timbul. Terbaru, suami Hannah iaitu Imam Shah, 32, pula menarik perhatian ramai apabila ada memuat naik sebuah rakaman video pendek isterinya di laman Twitter. Video yang tidak disertakan dengan audio itu menunjukkan Hannah memakai […]

Continue Reading

Fasih 7 bahasa dan bukan calang calang orang. Terbongkar habis tentang diri Hannah Delisha

Sejak kebebelakangan ini, nama Hannah Delisha makin rancak menjadi bualan warganet selepas isu Hannah dengan ibunya. Namun begitu, siapa sangka Hannah Delisha ni rupanya bukan calang calang orang. Difahamkan nama Hannah Delisha mula melonjak naik selepas dia membintangi drama Mencintaimu Mr Photographer yang dilakonkan bersama Syafiq Kyle. Gadis comel ini berasal dari Singapura dan dikurniakan […]

Continue Reading

Ibu bukan benci sang anak tapi tak redha cara suami pada anaknya. Terkejut bila tiba tiba Ibu Hannah Delisha kongsikan puisi ni. Rupanya ini cerita sebenar.

MASIH berterusan dengan kiasan di media sosial, ibu Hannah Delisha kini memberi bayangan terbaharu mengenai konflik yang mungkin berlaku antara mereka. Menerusi nukilan yang dikatakan sebagai epilog atau drama terakhir, Noor Ashikin Ahmad kini dilihat seolah-olah memberi isyarat bahawa ‘sang ibu’ dalam kisah yang cuba disampaikan tidak membenci anaknya. Sebaliknya Noor Ashikin memberi petunjuk seperti […]

Continue Reading

Ibu Hannah sanggup kongsi puisi dan guna hashtag IbuTakRestu. Ini respon warganet terhadap perkongsian ibu Hannah Delisha

Jika sebelum ini ibu kepada Hannah Delisha berkongsikan puisi dan video ceramah agama tentang restu ibu bapa. Tak lupa juga perkongsian itu dilihat bersertakan dengan penggunaan hashtag #IbuTidakRestu yang mencetuskan persoalan dalam kalangan peminat berkaitan masalah kekeluargaan pelakon itu. Tambahan,wanita itu memuat naik petikan hadis dalam memberi gambaran kepada restu seorang ibu. Namun begitu, ramai […]

Continue Reading

Bukan je tak restu tapi sang ibu tak tahu. Ibu Hannah Delisha up lagi puisi berkias bongkarkan sesuatu buat warganet terkedu.

Bukan je tak restu tapi sang ibu tak tahu. Ibu Hannah Delisha bongkarkan sesuatu buat warganet terkedu. Hannah Delisha yang mengumumkan pernikahan dengan jejaka pilihan hati, Imam Shah bulan lalu kini dihimpit pelbagai kontroversi. Ada dakwaan mengatakan pernikahan pelakon jelita itu tidak direstui ibunya, Noor Ashikin Ahmad. Terbaru, Noor Ashikin sekali lagi memuat naik sambungan […]

Continue Reading

Ibu Hannah Delisha selamba je up lagi puisi berkias. Sekali ini respon warganet pada laman ig ibu Hannah Delisha.

PERMOHONAN maaf Hannah Delisha berhubung kontr0versi membabitkan perkahwinan dan mas4lah keluarga nampaknya masih belum dapat mered4kan keadaan. Ia susulan ibunya, Noor Ashikin Ahmad muncul dengan nukilan puisi terbaharu yang dipercayai ditujukan kepada anaknya itu. Namun kali ini warganet berharap agar Noor Ashikin tidak terus berkias di media sosial kerana ia akan terus mengundang pelbagai telahan […]

Continue Reading

Tolong henti buka aib keluarga. Kesian sebelum ni nama Hannah Delisha bebas dari kontroversi sekali tiba tiba jadi macam ni.

PERMOHONAN maaf Hannah Delisha berhubung kontroversi membabitkan perkahwinan dan masalah keluarga nampaknya masih belum dapat meredakan keadaan. Ia susulan ibunya, Noor Ashikin Ahmad muncul dengan nukilan puisi terbaharu yang dipercayai ditujukan kepada anaknya itu. Namun kali ini warganet berharap agar Noor Ashikin tidak terus berkias di media sosial kerana ia akan terus mengundang pelbagai telahan dan […]

Continue Reading

Hampir setiap malam Hannah Delisha menangis dan berdoa. Ibu mentua Hannah dedahkan situasi antara Hannah dan ibunya

Baru baru ini, ibu kepada Hannah Delisha iaitu Puan Noor Ashikin Ahmad telah kejutkan orang ramai setelah ada yang mengatakan dia tidak merestui perkahwinan anaknya itu. Tambahan pula, kata ibu mentuanya, Mariana Yati bongkarkan hubungan Hannah dan ibu kandungnya sudah keruh setelah sekian lama. Kasihan dengan nasib yang ditanggung menantunya, Mariana yang juga pelakon veteran […]

Continue Reading

Perkahwinan tak direstui ibu sampai jadi bualan warganet. Akhirnya Hannah Delisha tampil buka mulut luahkan sesuatu buat warganet terkedu. Rupanya sampai macam ni sekali yang terjadi.

RENTETAN daripada pelbagai kisah perkahwinan dan masalah keluarga terdedah sehingga menimbulkan pelbagai persoalan, aktres Hannah Delisha akhirnya bersuara bagi meredakan keadaan. Ujar Hannah atau nama sebenarnya, Hannah Adlina Blackburne Birch, 25, sebagai manusia dia juga tidak dapat lari daripada berdepan masalah peribadi. “Minta maaf di atas segala perhatian yang tidak diingini terhadap saya pada ketika […]

Continue Reading