Muka dia tu buat ramai yang geram, reaksi muka ank Emma Maembong kena marah jadi perhatian warganet

Sedia tahu bahawa pelakon jelita, Emma Maembong telah selamat melahirkan seorang cahaya mata lelaki yang diberi nama Shariq Gabriel pada November tiga tahun lalu. Malah, putera Emma Maembong dan pasangannya, Muhammad Shazli Azhar juga berkongsikan telatah comel anaknya ini kepada umum menerusi ruangan Instagram Shariq Gabriel sendiri yang telah diikuti lebih 234 ribu pengikut. Baru-baru ini, Shariq Gabriel sekali lagi menjadi bualan warganet, dimana menerusi video yang dimuat naik di laman instagram miliknya, kelihatan kanak-kanak tersebut sedang dibebel oleh Emma dan suami kerana membaling pvting bayi.

Apa yang jadi perhatian ialah momen ketika Shariq Gabriel secara selamba membuat reaksi muka sedih.“Buat muka sedih kene marah,” tulis Emma Maembong di ruangan kapsyen.  Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 16k tanda suka dan pelbagai komen dari warganet yang rata-rata terhibur dengan gelagat Shariq Gabriel. Klik sini untuk untuk lihat video.

Komen Warganet:

Sumber: TTK. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.