Tiada angin tiada ribut tiba tiba tular pasal Diana Daneille mohon untuk berpisah, tak sangka rupanya sebab ini

Tiada hujan, tiada ribut tiba-tiba mohon untuk berpisah. Pelakon Diana Danielle telah memfailkan permohonan untuk berpisah terhadap suaminya, Farid Kamil pada awal bulan ini atas alasan tiada persefahaman dan telah berlaku shiqaq (perbalahan berpanjangan). Permohonan pisah tersebut telah disebut di Mahkamah Rendah Syariah Subang Bestari dekat sini pagi ini. Bagaimanapun, Farid atau nama penuhnya Farid Kamil Zahari enggan melafazkan talak tersebut.

Difahamkan pasangan itu tidak lagi tinggal serumah. Sehubungan itu, Hakim Syarie, Shukran Yusof memerintahkan pasangan itu untuk menjalani proses Jawatankuasa Pendamai (JKP). Permohonan itu akan ditetapkan semula untuk sebutan pada 28 Mac ini. Sumber: Trending sangat. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Bangga dengan suaminya, Diana Danielle minta warganet jangan politikkan watak yang dilakonkan oleh suaminya. Diana Danielle sentiasa sokong karier suami. Pelakon Diana Danielle bangga dengan keberanian suaminya iaitu Farid Kamil apabila merebut peluang melakonkan watak tokoh politik, Datuk Seri Anwar Ibrahim menerusi filem berjudul Anwar terbitan produksi dari Indonesia. Diana atau Diana Danielle Danny Beeson, 31, bagaimanapun berkata, dia berharap masyarakat tidak melihat penglibatan Farid dalam filem arahan Viva Mesti itu sebagai agenda politik. “Kita semua nak cari makan, nak ada karier dan ini adalah perjalanannya. Saya harap perkara ini tidak dipolitikkan dan mempertikaikan mengapa Farid menerima tawaran berlakon sebagai Anwar Ibrahim.

Diana berkongsi mengenai perkara itu ketika ditemui selepas tayangan perdana filem terbaharu arahan Farid berjudul Remp-It 2 yang diadakan pada malam Isnin. Dalam pada itu, Diana berkata, suaminya itu ada meminta pandangannya sebelum memberi jawapan kepada pihak produksi dan menyokong keputusan Farid untuk melakonkan watak figura berkenaan. Katanya, dia melihat peluang itu sebagai satu langkah mengembangkan karier seni dan bukannya bersifat politik apatah lagi jarang ada produksi tempatan yang mengetengahkan karya biografi.

“Saya bangga dengan Farid apabila dia melakonkan watak ini malah saya sama sekali tidak nampak ia sebagai satu beban yang besar. Dia ada bincang dengan saya dan sebagai pelakon kena cari peluang dan ia bukan sekadar politik. Saya nasihatkan teruskan kerana ini peluang yang sangat baik,” ujarnya. Kongsi Diana, Farid tidak berdepan sebarang tekanan sepanjang menjalani penggambaran filem terbitan Bianglala Entertainment itu memandangkan suaminya itu sememangnya seorang yang tenang.

Kita semua nak cari makan… nak ada karier cemerlang dan ini adalah perjalanannya. “Farid seorang manusia yang tenang, jadi saya tak nampak struggle dia. Suami juga seorang pendiam dan hanya bercakap benda-benda yang perlu. Apabila benda itu susah dia akan simpan sendiri. Sampai waktu yang tepat dia akan cakap benda yang sepatutnya. Saya rasa lelaki memang macam itu, dia hanya kongsi benda yang perlu,” katanya lagi.

Terdahulu, Farid memaklumkan bertemu Anwar sebanyak dua kali semata-mata untuk mendalami karakternya dengan lebih baik. Filem itu berkisarkan tentang perjalanan karier politik dan kontroversi yang melanda tokoh politik itu daripada tahun 1993 hingga 1998 dan dijangka menemui penonton tahun hadapan. Antara yang dipaparkan dalam filem tersebut adalah perjuangan Anwar melawan rasvah serta kontroversi beliau dip.3cat daripada jawatan Timbalan Perdana Menteri pada 1998. Sebelum ini, tular gambar Farid bersama aktres Indonesia, Acha Septriasa yang memainkan watak Datin Seri Wan Azizah Wan Ismail sehingga ia menjadi perbualan hangat dalam kalangan peminat. Sumber, Mstar Online