Individu ni dedah Syamsul ada niat nak berpisah, tapi sebab benda ni yang buatkan dia takut nak lepaskan Puteri Sarah

Keputusan yang dibuat oleh Syamsul Yusof untuk tidak melepaskan isterinya, Puteri Sarah Liyana mengejutkan banyak pihak. Malah, Puteri Sarah sewaktu ditemui rakan media turut menyatakan perasaan yang sama, selain memberitahu suaminya masih yakin rumah tangga mereka mempunyai sinar untuk berdamai. Sedangkan dakwa Puteri Sarah Liyana, suaminya itu tidak bertanya khabar atau melawatnya sewaktu aktres berusia 38 tahun itu dimasukkan ke hospital pada bulan lalu.

Terbaharu, pelakon drama Andai Itu Takdirnya berkongsi tangkapan layar yang menunjukkan seorang individu mendakwa kenalan Ira Kazar memberitahu Syamsul Yusof ada niat mahu berpisah dengan isteri pertamanya itu. “Sis (Puteri Sarah), kawan saya berkawan dengan Ira Kazar. Ira cakap Sol (Syamsul Yusof) memang nak pisah tapi dia tak bodoh. Kalau pisah, nanti sis (Puteri Sarah) tuntut harta pencarian, mesti dia akan miskin,” 

Di kesempatan itu, individu berkenaan meminta Puteri Sarah meneruskan perjuangannya menuntut hak yang sepatutnya termasuk harta sepencarian daripada Syamsul Yusof. Mesej berkenaan menarik perhatian Puteri Sarah yang baru sahaja menghasilkan sebuah karya berjudul Terus. “Sebab tu pasang lawyer untuk orang-orang yang suka menyalak macam ni,”tulisnya. Walau bagaimanapun, sehingga kini tidak dapat dipastikan sama ada individu berkenaan adalah kenalan rapat kepada isteri kedua Syamsul Yusof, Ira Kazar dan menceritakan hal sebenar atau sebaliknya.

Sumber, OMM. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.