Ini pesanan padu Nasha Aziz untuk semua wanita di luar

Seorang wanita hatinya halus dan lembut, Demikian kata-kata daripada aktress jelita, Nasha Aziz apabila menyentuh soal kaum hawa yang sering diduga dengan pelbagai perkara kurang enak kebelkangan ini. Memetik temu bual bersama majalah Nona, Nasha menyifatkan wanita yang diduga adalah seorang yang berpegang teguh kepada prinsip kesetiaan. Malah pelakon filem Talbis Iblis ini turut menitipkan pesan kepada golongan wanita agar tidak menunduk kepada mana-mana manusia sebaliknya hanya berharap kepada yang maha esa.

Saya faham, wanita yang begitu adalah wanita yang penuh dengan kepercayaaan setia kepada sesuatu. Pesanan saya adalah percaya dan kekuatan jiwa kita hanya pada satu iatu Allah SWT. Apa yang kita buat adalah atas kehendak Allah dan jangan menunduk kepada manusia lain, Itu sahaja kekuatan kita sebagai manusia. Working towards humanly reality…go,” ujarnya ringkas. Kredit Xtra. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Pelakon dan model, Nasha Aziz kembali mengemaskini media sosial miliknya selepas menyepi selama tiga tahun sejak 2019. Menerusi perkongsiannya di Instagram, dia memberitahu dia tidak pernah meninggalkan dunia seni dan sudah mula sibuk dengan peragaan, drama siri serta projek-projek lain. Assalamualaikum. Hai semua. Sayap-sayap Nasha. Saya kembali! Sejujurnya, saya tidak pernah pergi. Nasha mula sibuk semula dengan peragaan, drama siri dan projek yang lain,” tulisnya.