Macam orang Arab, penampilan terkini Ameera Khan di Tanah Suci dapat pujian dari warganet

Di antara adik-beradik Neelofa, Ameera Khan atau lebih dikenali dengan nama Little Miss Khan antara yang paling popular. Boleh dikatakan Ameera sering menjadi perhatian di media sosial biarpun bukan seorang selebriti. Sebelum ini, Ameera banyak mendiamkan diri dari pelbagai media sosial dan lebih banyak memberi perhatian untuk dirinya sendiri. Selalu menjadi perhatian walaupun apa sahaja yang dimuatnaik di media sosial, Ameera kini menunaikan umrah bersama keluarganya. Beberapa hari lepas, Ameera dan keluarganya telah menunaikan umrah bersama keluarganya dan telah tular beberapa keping gambar ameera yang kelihatan sangat anggun memakai busana yang sangat cantik.

Walaupun tidak memakai secalit pun mekap di wajahnya, tetapi wajahnya kelihatan sangat cantik dan bahkan lebih anggun lagi memakai pakaian yang menutup aurat dengan lebih sempurna. Apabila diterjah ke ruangan komen, rata-rata warganet memuji kecantikan wajah ameera yang sememangnya cantik. Klik sini untuk lihat video.

Komen Warganet:

Sumber, Soya Lemon. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.